Showing posts with label Tribute. Show all posts
Showing posts with label Tribute. Show all posts

Thursday, August 9, 2012

Dop Dap Dop Dap Bunyi Mercun | Bukan Bunyi Alexander

Salam,

Dah lama tak updates belog....fuhh....almaklumlah, selama 5 minggu nih...asyik terkejar ke sana ke mari mencari idea, memerah keringat, membanting tulang menyiapkan DISERTATION......

still kehilangan idea untuk updates..tapi just in case, updates macam ini pun dah kire updates kan....hhahaha....

Thursday, March 1, 2012

Aizat | Susun Silang Kata | New Song From Her

kredit kat Youtube Video Klip
Salam,

Lagi satu lagu hit terke bammmm ke booom ke bammm boooommmm...meletop bunyi mercun dalam dada....sanubari.

Wednesday, February 29, 2012

Yuna | Terukir Di Bintang | Dari Hamizah Lagik.

kredit kat Youtube
Salam,

Entry pendek malam - malam buta..hahhahaa...just simpan lagi lagu terbaru dan terhit terba bom kene hati sanubari lagik...

Sunday, August 7, 2011

Terima Kasih Wahai Follower Den

tuh kawan aku punyer anak..comei tak??
Salam,

Jam sudah pukul 1.00 pagi....tapi aku tak dapat tidur sebab aku tak tunaikan lagi janji pada diri sendiri....iaitu nak wish kat korang semua lah....FOLLOWER den yang sangat - sangat disayangi...

Wednesday, July 6, 2011

Telah Diterjah Bean Moreno - SuteraBlogger

Salam,

mula - mula haruslah tempek entry yang Bean Moreno buat.



semua picture diatas adelah ehsan dari  Bean Moreno

first of all..aku nak ucapkan terima kasih atas kesudian Bean Moreno buat review belog aku...tak sangka dah sampai masanya aku direveal ke seluruh pelusuk donia....hahahhaha...acah mak enon..

"nak cerita pasal gath tuh...memang first time kenal....korang semua...live...cam sesi temubual bersama artis - artis handalan kate ko....dan yang tak boleh belah...aku tak boleh cakap ape2...sebab aku rambang mata...dok usha artis sana..artis sini...artis situ...dan akhirnya aku penat mata duduk kat belakang bersama Mat Tiger..borak - borak ala profesional gitu...itu jer yang aku nak simpulkan...nak tau lebih lanjutnyer sila klik bawah.."


then, ini khas buat Bean Moreno..Moreni...

May Allah Bless You And Your Wife, Happiness Until The End....amin. 


Kalau suka, boleh Like:) Kalau minat, boleh Komen:)

Monday, May 9, 2011

Ahcoooiiii...Aku Terkesima Jap...

Salam,

Hari nih aku nak tergodek - godek internet dannnnnnnnn....sesuatu yang mengkaguminye aku sekalipun....bukan dua kali okeh....hahahahhaaks:)


sila besar untuk kegemokkan....kredit untuk Michiko Abdul Razak

ahhhhhcooooiiiiiiii.....scccrruuuuuuppppp.....sekali lagiii.....ahhhhcooooooiiiiiii...terkezut duaratoskalilapanpolohlapangandainfititi....tak tiru CIK EPAL ek....hahahaks:)

p.s: aderkah Michiko Abdul Razak tuju pada tuan belog ini, ataupun sekadar bermonolog di tepi laut biru....sambil bermadah pujangga seorang diri....hahhakkkk...tapi kan....kan....aku rase Michiko nih tuju untuk seorang mamat Yutaka dari JEPON...bukan den...den dari Malaysia ...no.no.no..tak salah lagi, bukan untuk den....

p.s: ape2 pun, terima kasih buat Michico Abdul Razak sebab state nama hampir serupa dengan aku nih....aigooooo...terima kasih setinggi - tinggi langit untuk Michiko.....aku soka berkawan dengan anda....jugak same korang yang sudi baca...sudi komen....membina...dan segala nyer...buat korang...tak dilupainyerpun walau bercerai badan.....duaratoskalilapanpolohlapangandainfititi..

ada berani...kerat camnih ka?? ahdoooiiii..:)

Kalau suka, boleh Like:) Kalau minat, boleh Komen:)

Sunday, April 24, 2011

Aja - Aja Fighting...Fighting OOoohhhhOOOhhhhhOOoohhh

Salam,

minggu nih kalu tak silap aku, ramai blogger - blogger otai dari univeristi sedang tekun belajar....sampai ke malam...

umpama kais tengh malam, makan esok pagi - pagi...pastuh gi univeristi dan hadap paper...then, otak jam..terus tidok...hahhahah...betul ka...:)

so..aku kat sini nak bagi wish kat korang...yang nak exam esok, or minggu - minggu depan tuh...sila buat sungguh - sungguh naa...jangan hampakan hasrat ibu bapa korang nak tengok korang keje jadi President Syarikat ka...CEO ka...hahahaha...ader berani???

p.s : aja - aja fighting OooooOOOooooOOOoooOOOooohhh....aku pun nak exam jugak cam korang 5 Mei 2011 nih...aigoo...senak perut mak nokkkk!!!choi.


zeeehaaaaa...zeeehahahahha...tuh mamat tuh tengah gelak okeh..

tengok mamat tuh...kalu nak keluarkan kuasa pun perlukan usaha...tak boleh tengok dan cakap saja....

tau..dok..yang penting usaha...:)

Kalau suka, boleh Like:) Kalau minat, boleh Komen:)

Friday, March 4, 2011

Semua Untuk Kamu, My Lovely Follower

Salam sayang,

hari nih aku tak tribute kat korang semua sebab sudi jadi follower dan silent reader....entry kali nih just meluah hati aku kat korang semua...sebab sudi baca entry aku yang entah hape - haper....hahahah....

oh ya, aku nak ucapkan terima kasih sangat - sangat kat korang, support aku punyer belog putik jagung nih...ek...so, aku nak tribute lagu kat korang semua...tett trett tet teeeetttt...mempersembahkan lagu Dangdut...


kredit kat yahoo image...

comel tak awek nih..aku entah biler dan camner la rupe awek aku nanti...hahahah:)

SEMUA UNTUK KAMU

penyanyi - Iwan dan penyanyi wanita nih aku tak ingat nama...maafkan aku ek...:)


Teruna......(Dara)

Kau selalu berdandan.....(ya ingin di pandang kamu)
Rambut mu di sisih......(ya ingin di pandang kamu)
Pipimu pakai bedak....(ya ingin dipandang kamu)
Bibirmu pakai lipstik....(ya ingin dipandang kamu) Baaannnggg..

Dara......(Teruna)

Kalau aku tetap cantik....(cintaku bertambah dalam)
yai yai yai....
Kalau aku tetap cantik....(diriku tak menyeleweng)

yai yai yai....
Oohhh ooo ya ya yai...

Dara

Semuanya untuk kamu,
Segalanya untuk kamu,
Sayangku cintaku,
Kasihku dan rinduku....
Sampai mati untuk kamu.....

Teruna

Pinta padamu juga,
Janganlah dibelah dua,
Kasihmu cintamu,
Berikalah padaku....


Teruna & Dara

Sayang,
Kaulah dambaan hidupku.....
Sayang,
Kaulah penglipurlaraku....
Ooohhh yayaya...
Ooohhhh yayaya...

Repeat semua lagu nih balik....1 kali okeh...

p.s : minggu nih, aku giler sibuk weh...cam runner pulak aku rase..assingment berlambak...tugas itu ini...jugak harus diselesain....aigooooo.....sila percaya okeh...;) peace no war....

Kalau suka, boleh Like:) Kalau minat, boleh Komen:)

Saturday, February 19, 2011

Siapakah Idola Korang?????

Salam sayang, 

Hari nih aku nak bercerita pasal bab - bab idola nih. Malaysian Idol atau Amerika Idol tuh tak termasuk okeh....

Setiap orang dalam dunia nih mesti ade idola korang masing - masing kan. Kalu korang tak de tuh, aku tak tahulah. Mungkin berbeza dari orang lain..so, angkat tangan okeh, kalu korang tergolong kat sini...geng tak suka ber idola do re mi fa so la ti do....haiiishhhh.....awat aku melalut nih...dah tak der keje...

Sambung balik.

Kurang - kurang pun, ibu bapa korang jadi idola kan...kan...ibu dan ayahlah yang mendidik kita sampai besar, umur dah tua bangka still terkenang - kenang, tercall - call, teringat - ingat kat kampung halaman kan..buktinya senang jer, kalau ade cuti panjang sikit, mesti cari akal pulang ke kampung halaman. Siapa tak suka balik kampung sila angkat tangan dan buat gaya lenggok - lenggok Usop Wakil Penari Kebangsaan dalam cerita Hantu Mak Limah Balik Kampung ek....hahhaha

Ha a, yang angkat tangan cam Usop, sila mulakan komen anda dengan perkataan berikut dalam komen anda:

Saya Menyokong Usop, Kiter Bako...Kiter Bako...korang taip ringkas jer ek...(K.B)..ada bran???

ok..ok..Kalu korang tergolong dalam geng meng 'idola' kan ibu bapa sendiri..Syabas Beteeey Ucapkan..Syabbas...Beteeey...Syabbasss!!!Tapi, yang aku cari adalah idola selain ibu bapa..korang key..

Let say..haaa..dah omputih pulak...tukar.tukar. Sebagai contohnya, idola korang mungkin yang tersenarai:

  1. Tun Dr. Mahathir Mohamad
  2. Tun Abdullah Ahmad Badawi
  3. Dato' Seri Najib Bin Tun Razak
  4. Dato' Seri Dr.Utama Rais Yatim
or mungkin korang suka idola luar negara pulak....
  1. Adam Lambert
  2. Mariah Carey
  3. Albert Einstein
  4. Hosni Mubarak
  5. Adolf Hitler
  6. emmm...mungkin banyak lagik...korang kan ada calon yang lagi best...hheheh
So, meh sini aku citer siapa idola aku....mula - mula tentulah ibu dan bapa jadi pilihan..tapi tuh tak kira okeh..then aku kasik korang 3 orang yang aku anggap idola. Idola tuh just idola, tak der maksud lain okeh..takder..korang jangan tersinggung pulak..

meh sini aku revealkan kat korang...tiga orang...pasnih mungkin ke 4...hehe...makin tua umur kita..mungkin makin banyak idola kita. Emmm....3 orang jer setakat nih...nah..my idola aku :

  1. Rasullullah S.A.W
  2. Zhuge Liang @ Sleeping Dragon
  3. Lui Bei 
Zhuge Liang...Kredit kat wikipedia


Lui Bei...Kredit kat wikipedia

p.s: so, ape pulak korang punyer idola, meh sini share dengan aku...kiter bertukar - tukar idea...please state 3 orang calon idola korang ek....:)

Kalau suka, boleh Like:) Kalau minat, boleh Komen:)

Wednesday, February 16, 2011

Tip Melembutkan Dan Menenangkan Hati Sanubari.

Salam sayang,


cute x....amek dari Yahoo Image

nak lagi....jap..jap...


cute gak kan...tapi...awat tak cukup kain....aigooo...tempek dari Yahoo Image

dan akhir sekali...ta da....


dari Yahoo Image
haa...puas hati x????nih sebab korang search belog aku, nak cari amoi cantik...nah nih dia...pilih lah ek....kui3x..

So, hari nih nak share dengan korang pasal ilmu baru yang aku dapat dari kawan kepada kawan aku...tak sangka dapat tips yang sangat best...hehheh..maybe korang pun boleh cuba ek. Okeh. 

Jom rolled ape kata diorang:


Miss N :  awk try buat nie tiap hari...
Miss N :  pg2 pas subuh awk tros mandi...
Miss N : pas mandi... awk minum air SEJUK...
Miss N :  bukan air suam taw... n b4 minum selawat n doa utk mintak ketenangan n terangkan hati awk...
Miss N :  n... time awk bangun tdo tue, awk mesti senyum...
Miss N :  mesti senyum~!!!!
Miss N : senyum selama 5 minit.. kalaw boleh
Miss N :  n time sepanjang sebelum awk tido balik, tlg elakkan utk bergossip/mengumpat
Miss N :  n b4 tdo, tarik nafas panjang2 n ckp dgn hati awk, maafkn semua org.... SEMUA... n selawat kat nabi s.a.w...
Miss N :  hopefully it might help
Miss N :  insyaAllah... Allah akan bg awak ketenangan n hapinez...
Miss N :  yg pasti, awk sendiri nk kene yakin n mintak for dat hapinez
Miss N :  ok
Miss N :  ^_^
Mr L :  huhuhu
Mr L : sy cuba..dirumah
Miss N :  ^_^
Mr L : maafkan sy ek..menyusahkan awk
Mr L :  consult sy
Miss N :  try dulu dlm seminggu... n kalaw boleh jadikan amalan...
Miss N :  ehhh
Miss N :  xpe.... tanggungjwb sy sebgi kwn awk
Miss N :  d least i cn do
Mr L :  terima kasih
Miss N :  awk tulis... n lekat kat dinding....
Miss N :  bleh?
Miss N :  ^_^
Miss N :  sy doakan awk akan happy balik...
 Miss N :  n hati awk tenang


p.s : korang boleh dapat x tips yang Miss N nih bagi???haa...pada Mr. L, sorilah ek kalu ko punya privasi aku reveal...ok.Mr. L, jangan marah okeh....senyum...lagipun nama ko, aku tak reveal pun...ape ko nak risaukan...Mr. L...sharing is caring kan....betul x Miss N??

p.s: pada Miss N, aku nak wakilkan pada Mr. L boleh... dia cakap, dia sangat teruja dan sangat berterima kasih tak terhingga...terharu pun ade aku dengar....tuh, sesi dialog aku pulak dengan Mr. L. Then, lagi satu, Mr. L cakap, tips nih sebagai hadiah buat hari jadi dia kali nih....harap - harap Mr. L cepat - cepat sembuh key....Korang, doakan Mr. L sekali okeh...jom sama - sama...:)


Kalau suka, boleh Like:) Kalau minat, boleh Komen:)

Wednesday, January 26, 2011

Akaun Tweeter Pun Boleh Kena 'Block'

Salam korang semua,

hari nie, kehidupan aku seperti extra biasa sikit....woohaaa...extra biasa....kire luar dari kebiasaanlah...sebab penuh x signment nak buat......

tapi xper..terpaksalah aku buat secara kura - kura....biar lambat..asalkan selamat sudah....buat mana yang boleh....dah usaha...kenelah bertawakal pulak.....betul x korang???

Oleh kerana internet kat rumah aku pun macam kura - kura....makanya..lagi lambatlah aku siap kerja kan.....huhuhuhu...empangan pecah betul ar.....(bahasa ingeris perlu disebut begini, DAMMMM betul arrr)

Nak pulak lagi - algi aku usha akaun tweeter aku kat rumah...rabak slow macam siput sedut, nyam - nyam bila dimakan....giler DAAMMMM slow...betul - betul empangan pecah....aigoooo

Sebut pasal tweeter, aku try ar chat dengan otai blogger...tibe - tibe status dia sebut gini...lebih kurang.


Tweeter si Polan bin polan telah di band oleh Tweeter????haaa...aku masih x paham ar, naper pulak tweeter yang canggih manggih tuh leh pulak bane akaun si Polan bin Polan tuh....why????why????why???porkeiyyyyy kater orang sepanyol....kui3x.


korang kalu nak follow aku, klik ar kat sebelah kanan tuh ek...okeh...


p.s: so, korang semua yang kat luar sana...pernah ker ter'bane' akaun tweeter or korang ader experinence nih....kalu ader, boleh gitau aku x kenape boleh kene bane....maklumlah aku masih perlu banyak belajar pasal tweeter burung - burung biru nih.....silap - silap kes, aku pun akan ter ' bane' oleh tweeter nanti...sebelum nasik jadi bubur, kan lebih elok tanya pada yang pakar......heheheh....

p.s: ade komen???please guide aku ek, nape leh jadi gini.....
So, sebelum aku keluar pergi tempat lainKalau suka, boleh Like:) Kalau minat, boleh Komen:)

Tuesday, January 18, 2011

BE Dari Celcom - Tahukah Aku Sudah Menggilai Kamo

Salam sayang,

Hari nie, aku nak reveal kat korang pasal first Buffer Earning aku. Kalau x silap aku, aku start dapat BE lepas beberapa hari setelah aku join BIG GATHERING area Times Square. Korang ingat x nombor nie, 

26.12.20.10.10.00.06.43.

Kalau x ingat, sila usha time gathering kiteorang reramai....


Emmm....selepas tuh...dengan tidak semena - mena aku di terjah oleh syarikat Celcom....terciptalah award tulus ihklas dalam bentuk Buffering Earning tuh....so..sebagai bukti pembelian,aku tunjukkan pada korang ek....bukan untuk sapa - sapa pon, just untuk bekal aku mengumpul duit menyambung PHD jer...korang pon tahu kan, yuran PHD adalah sangat - sangat mahal. Dalah sangat bertuah kalu Celcom taja aku cara gini, bagi BE....memang terharu sesangat.....huhuhuhu

Bukti pembelian ringgan dari Celcom - Rock Celcom

Pada syarikat yang berminat nak bagi BE kat saya, saya ucapkan terima kasih tak terhingga pada pihak - pihak berkenaan....setakat nie, syarikat Celcom berjaya mencuri hati dan sanubariku oooohhh...terharu lagik...

p.s : mungkin korang jugak berpeluang dapat BE ni nanti...dan kalu berminat bertukarlah kepada Celcom yer.....iklan siket...jom bertranform kepada Celcom....Celcom..Celcom....

p.s : Enty ini just untuk makluman korang dan aku sangat - sangat berharap korang pulak akan mendapat BE....berbeloglah secara happy dan maju kedepan...aja -aja fighting....fighing ohhh Celcom..

Kalau suka, boleh Like:) Kalau minat, boleh Komen:)

Monday, January 10, 2011

Keputusan AJL 25 Januari Tahun 2011

Salam sayang,

Hari nie semua dok syok tunggu result kan..result AJL 25...so..aku dah dapat resultnyer...xmo cakap banyak, jom tengok sapa yang menang....

Persembahan Terbaik - Hanyut (Faizal Tahir)
Vokal Terbaik - Noktah Cinta (Hafiz)

Kedudukan Ketiga - Noktah Cinta (Hafez)
Kedudukan Kedua - Drama King ( Meet Uncle Hussien feat. Black)
Kedudukan Pertama - Tolong Ingatkan Aku (Ana Rafali)

Emmm...ape pendapat korang dengan adward kali nie, puas hati x???aku ok je. Yang penting muzik tanah air sentiasa di mertabatkan di mata anak Malaysia...

p.s: pada artis yang tersenarai..semoga kalian berjaya dimasa depan....choyuk2...pada artis yang lain, akan tiba rezeki di masa depan..inyaAllah....teruskan memertabatkan industri muzik tanah air...:)

Kredit dari Yahoo Image
Ana Rafali - Pemenang AJL 25...tahniah


 Ape - ape pun, korang memang terbaik..terhibur betul korang punyer performance..

Kalau suka, boleh Like:)

Wednesday, January 5, 2011

If I Can Be.....Eh Entry Omputih British British

Salam sayang,

Hari nie, aku nak menyahut idea seorang(kene rahsiakan namanya atas sebab2 tertentu)...Bukan aper, entry nih patut keluar awal - awal...sebab asyik buat, pastuh delete, bila dah siap, terlupa 'save' kan.....aigoooooo sungguh.

ok.ok..hari nie, baru boleh release kan....banyak arr cekadak..cari alasan pandai ek...jom teruskan menmbaca, sebelum aku hilang mood menulis....

If..maksudnya jikalau ku...jikalau aku....

1.Jikalau aku warna....


Hope aku akan bertukar menjadi pensel color Luna...xmau arr...pensel color HIJAU MUDA...bukan hijau pekat...sakit mata lorrr...sebab dari kecil sampai besar aku sangat suka pandang tingkap tengok pokok dan rumput....aigoooo...bukan kambing yang mengidam rumput yang segar.....hehheheh...


2. Jikalau aku binantang....

kredit kat yahoo image

Hope aku akan bertukar kepada seekor Singa. Kenapa singa yang aku pilih...emmm...senang ja...sekarang kan zaman Narnia....si Aslan tuh seekor Singa yang sangat berhemah tinggi...aku nak jadi cam tuh ek....bukan singa di hutan belukar....hehhehehehhe...


3. Jikalau aku kereta....

Kredit kat yahoo image

Hope aku akan merubah diri aku menjadi keretapi...sebab boleh bawak ramai orang...dan aku akan pastikan keselamatan penumpang...keretapi aku jenis Bullet yang kat Jepon tuh ek..siap ade ekon, dan penuh exlusive...xyah rebut2....bagai.....Kenapa aku pilih keretapi, sebab keretapi selamat dibawa, kurang xcident..So, keselamatan penumpang adalah terjamin......memang teringin pon nak jadi konduktor or bawak keretapi....hhaahahhah...

4. Jikalau aku handphone....

Kredit kat yahoo image

Hope aku akan dipegang, diramas, dibawak kemana saja hatta ke tandas sekali pon....aigoooo...abes la aku jadik Pervert.maklumlah handphone cikai Nokia 3310..hahahah....maafkan aku ek makcik2...salah aku xtutup mata biler korang ke tandas....so tinggalkan aku di rak saja ek........kui3x...

5. Jikalau aku kartun...

Kredit kat NarutoWikipedia

Hope aku akan menjadi Itachi Uchiha, abang Sasuke Uchiha yang sangat baik hati....hahhah....asalnyer watak tuh adelah nampak jahat, tapi dalam hati ada taman oooo....sangat caring kat adik dia...biar dia mati sekalipon asal adik dia boleh survive dalam hidup maya Naruto....apesal aku terpengaruh nih..aigoooo....tuh laa...tivi chanel 20 dok pasang selalu.....kui3x.

6. Kalau aku fairy tale long tail....

kredit kat Wikipedia Narnia

Hope aku akan menjadi Aslan gak....pasal aper....ramai orang tengok cerita Narnia pasal nak tengok Si Aslan Singa yang sangat hebat berkata - kata, sangat hemah budi pekerti....sangat...eh banyak arr sangat - sangat...sampai nak taip tak mencapai akalku...sampai aweks- awkes tengok Si Aslan nih cair, melebihi cair bersama lelaki pujaan hati.....ahahahha....mase tengok movie Narnia jer kot....kui3x.

so...final task aku kene tagkan pada sesiapa yang berkenan dihati sanubari......yer ar sanubarinyerrr...
korang, kalu dah buat, gitau lah aku, anta komen kat sini...pasti aku terjah korang lagi dan lagi.....okeh.



so...ade mase jom menulis secara happy...nanti mase tua - tua nanti leh arr usha kasi cucu cicit tengok atok/ nenek dia tulis ape masa muda mudi..kala bulan berseri - seri...bleh???banyak giler perkataan HOPE...aku HOPE aku dapat beli rumah cepat...cepat...

Kalau suka, boleh Like:)

Friday, December 31, 2010

Contest Peace No War.

Salam sayang kat korang,

oleh kerana aku dah ditag oleh Cik Aien, maka timbullah entry nie untuk tontonan rakyat dunia. Just nak tanyer dengan Ezan, ade harapan x kalu ber 'peace' dengan artis??....hahahha....melawak jaa....

if ade harapan menang, hadiah yang bakal diterima akan dikerat kepada 2...1 bahagian nak bagi kat artis yang sudi ber' peace' dgn aku....1 bahagian lagi...aku terima dengan tangan terbuka seluas dunia....kui3x. Acah mak enon. Kalu hadiah tuh adelah sebuah frame, xkanla aku nak kerat 2 pulak kan..bekecai lebur hati sponser.....kui3x...kalu menang, akan ku abadikan buat diri sendiri jaaa.....okies...check it out my fav artis yang berpeace tuh ek..

.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
kredit kat Yutaka Mushimura masa Big Gathering Bloggers kat TS - jgn jeles ek.:)
klik untuk pembesaran tahap maksimum

Entah kenaper Tia Si Lesung Pipit Merah Jambu nie xnak tunjukkan lesungnyer...kalu ko tunjuk, mesti ade markah bonus la weh...

artis nih sgt2 kewl tau...rugi kalu x bergambar dgn dia..tgk aku, aku amek gambar terus aku tempek buat contest....kah3x.....Tia, weh..ko jgn marah ek..gurau2 sebelum masuk new year... 

Sebelum tuh, aku nak tunjuk dulu bukti pembelian....kui3x.

kredit dari Ezan

pastuh.....saat yang buat korang mengeletar seluruh tubuh adelah saat aku nak tag kan korang...n korang yang di tag secara automatisnya melayakkan diri ke separuh akhir...ehhh..ke contest peace - peach tuh ek. Klik kat SINI untuk join.

Nie sponser hadiah..klik SINI
tarikh tuutp 1 Januari 2011

so..so...korang yang terkena tag aku ialah.....
.
.
.
.
.




p.s : sesape yang telah ditag tuh, kalu korang nak join ka..xnak join ka...xjadik masalah kot.....bukan aper...manelah tawu kalu korang bleh menang pulak....:)..so, jgn marah ek....

p.s : berminat nak join GA aku...klik SINI. GA aku akan tamat 15 Januari 2011 nie ek.

fin.

Thursday, December 30, 2010

Pembaca Baru Yang Membuat Aku Teharu Biru

salam sayang,

still new promotion in da house. bukan aper..sebab kehadiran watak - watak baru dalam belog putik jagung mentah..korang semua memang terbaik lah....

So - so... xmo cakap banyak..just nak tunjuk bukti kehadiran dlm belog aku ja.....xlebih dari itu...

klik untuk pembesaran kanta mata
semua blogger tuh da memenuhi ruang dalam analisis tuh.....terharu gilos hilios......korang buat aku terharu biru....:)

korang semua tawu x...this is my first time penuh list tuh...abes semua colum, semua row korang konker....ehhhh...ade Bro Jai,  Melromeo, Bean Moreno dan segala.....terima kasih lah ek.terjah belog tah ape -ape nie....

lagi survey yang aku buat untuk tatapan umum....

p.s : sebenarnyer semua blogger tuh sgt mesra alam n suka untuk menerjah entry - entry korang. So, aper lagik, korang pi terjah pulak belog diorang sorang - sorang.....

p.s : bro Jai dan Mel yang famous pon masuk belog aku nie....aigooo....tq bro..tq...korang semua memang best blogger in da Malaysia......yipieeeee

Tuesday, December 28, 2010

Cik Epal Si Gadis Gojeng Dan Tia Si Lesung Pipit Merah Jambu. Kedua - Duanya Adalah A Farmosa Blogger Yang Aku Dah Lama Nak Jumpe..

Salam sayang korang,

Hyeeekooorangggg...sudah..sudah..ini adalah suatu penyakit Hyeeekooooraaaannnggg. Aigooo...

Nama penyakit ni adalah Hyeeekoraaaaannnggg.....eee.suker aku..suker weh..dapat penyakit nie...xper.Janji bile aku sebut bende nie..terus aku jadi happy giler. trimas kat CIK EPAL lagik, sebab membuatkan diri sendiri menjadi HAPPY LAPPY.

oh yer, nie adalah part 3 susulan dari entry Big Gathering kat Times Squares. Seperti yang dijanjikan kat Cik Epal dan Tia serta diri sendiri, aku hasilkan entry exlusive maybe untuk aku kot...heheh...


figura nie aku ambil dari Sifu GTO

5 Blogger Jagung Ranum dan 1 Blogger Putik Jagung

Yutaka Mushimura  - inilah blogger putik jagung

kredit kat Carl Samsudin
ko punyer edit2 nampak smart weh.....

x mau cakap banyak - banyak. Final gambar yang aku dah edit dari Handphone cikai aku. Check it out.

Sedang ber 'peace' bersama Tia Si Lesung Pipit Merah Jambu

sama x dengan figura Final Fantasy nieee...name beliau ialah 

Squall Leonhart


Smart larr...coat yang Tia pakai...teringin nak beli gak...:)

Kenape aku rase nak pecah isi jantung nieee....padahal Rina Salleh ade depan mata, aku leh xnampak.

~~Aigoooooo~~

p.s : pada tia, weh.figura ko aku nak bawak gi kontest. kalu menang leh share prize ek......kalu x menang, jangan marah pulak ek....heheheheh...

p.s: pada Cik Epal, hope Cik Epal suka figura tuh selepas diedit berkali - kali....

p.s: memang da lama simpan azam nak jumpe dengan semua blogger A farmosa nie....u semua memang sporting n very talent to be higher TOP BLOGGER MALAYSIAN...inyaAllah.
fuhhh siap akhirnya....

fin all 3 chapter. amin. 26.12.20.10.10.00.06.43.

ok.dah keluar nombor nie..kalu korang main nombor ekor, kalu kalah jangan cari aku ek...kalau reti main duit, kenelah reti hangus duit.So, tak payah main nombor ekor ek. Senang.

still minat GA aku...klik SINI.Tarikh tutup 15 Januari 2011

Beloglist Yang Datang Big Gathering

Salam sayang kat korang semua,

Entry kali nie hanya bertujuan untuk mengingatkan aku akan kehadiran korang belogger yang happening gilos hilios. Bukan aper, just peringatan aku di masa tua nanti. InyaAllah, if umur aku panjang, aku akan tatap belog korang sambil minum teh uncang di beranda rumah sambil ditemani oleh sang isteri yang entah berada di mana...:)

Pasti aku sentiasa terhibur dengan telatah korang kan..kan..kan...kurang - kurang ade banyak point lah aku nak sembang -sembang....kui3x

kredit kat ZueZoey sebab merecik - recik keringat dia buat list nie...tq sgt2 ek. Tabik springs sekali kat ZueZoey.

nie dia bloglist tuh.

2. ZueZoey - http://zuezulaina.blogspot.com/



13. Hizami Rahim - http://www.budaklelaki.com/
19. Cik Helena - http://www.cikhelena.com/
21. Shahrul Hairy Shaharuddin - http://www.shahrulhairy.com/
23. Nik Mashimaro - http://www.hatisamronkin.com/
25. CarlSamsudin - http://carlsamsudin.blogspot.com/ 

34. Milimilo - http://www.milimilo.com/
35. Phreak-id - http://www.phreak-id.com/
37. Zelo - http://zelo55.com/
38. Andy Sahlam - http://andyhowtt.com/
43. Mohamad Zulhelmi - http://anakperak.com/
44. Che Armster - http://www.chearmster.com/
46. Red Linda - http://redlinda.com/
49. Cik Lily Putih - http://www.ciklilyputih.com/
50. Eyriqazz - http://www.eyriqazz.com/
54. Cik Sarang Platipus - http://sarangplatipus.blogspot.com/


26.12.2010 Jam 10.00 pagi - 6.43 petang

kredit dari ZueZoey
ini adalah Aisyalicious....


kredit dari ZueZoey
ini adalah ZueZoey...


aku tabik spring toink - toink kat ZueZoey....banyak tuh dia updates....pasnih updates 100 pulak...heheh...acah mak enon.

p.s ; figura dalam HP sedang diedit dalam selimut.....tunggu ek penampilan si Gadis Comel Gojeng dan Artis Final Fantasy....part 3.

part 1 di SINI

~~Kenyataan Bertulis~~

Blog kepunyaan Yutaka Mushimura atau RisingSunAwakenMoon.blogspot.com adalah blog peribadi. Semua entri yang dihasilkan adalah berkisarkan kepada pendapat peribadi semata-mata sahaja. Blog ini juga mengandungi maklumat yang dikumpulkan bagi tujuan rujukan sahaja di masa tua tuan empunya blog serta akan diabadikan sehingga ke anak cucu. Sebarang penggunaan bahan dari blog ini adalah atas risiko pengunjung sepenuhnya.

Pemilik blog tidak akan bertanggungjawab ke atas sebarang bentuk kerugian, secara langsung atau tidak dari maklumat dalam blog ini. Mohon untuk pastikan pengunjung blog ini berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen di sini sebab pemilik blog tidak akan bertanggungjawab secara langsung atau tidak langsung ke atas segala komen-komen yang diberikan oleh pengunjung. Segala komen adalah hak dan tanggungjawab pengunjung itu sendiri. Pemilik blog juga tidak menjamin ketepatan maklumat yang dipautkan dalam mana-mana entri.

Pemilik belog ini juga berhak untuk diberikan kredit sekiranya terdapat plagiat dari mana - mana entri yang telah dijadikan rujukan dengan izin. Segala aktiviti plagiat yang dirujuk tanpa keizinan adalah dilarang sama sekali.

Sekian terima kasih. Kredit untuk Jardness.com atas kenyataan di atas.



Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...