Salam,
Dah lama tak updates belog....fuhh....almaklumlah, selama 5 minggu nih...asyik terkejar ke sana ke mari mencari idea, memerah keringat, membanting tulang menyiapkan DISERTATION......
still kehilangan idea untuk updates..tapi just in case, updates macam ini pun dah kire updates kan....hhahaha....
Showing posts with label Tributes Follower. Show all posts
Showing posts with label Tributes Follower. Show all posts
Thursday, August 9, 2012
Sunday, August 7, 2011
Terima Kasih Wahai Follower Den
Jam sudah pukul 1.00 pagi....tapi aku tak dapat tidur sebab aku tak tunaikan lagi janji pada diri sendiri....iaitu nak wish kat korang semua lah....FOLLOWER den yang sangat - sangat disayangi...
Labels:
berkobar - kobar,
share,
Tribute,
Tributes Follower
Wednesday, July 6, 2011
Telah Diterjah Bean Moreno - SuteraBlogger
Salam,
mula - mula haruslah tempek entry yang Bean Moreno buat.
semua picture diatas adelah ehsan dari Bean Moreno
first of all..aku nak ucapkan terima kasih atas kesudian Bean Moreno buat review belog aku...tak sangka dah sampai masanya aku direveal ke seluruh pelusuk donia....hahahhaha...acah mak enon..
"nak cerita pasal gath tuh...memang first time kenal....korang semua...live...cam sesi temubual bersama artis - artis handalan kate ko....dan yang tak boleh belah...aku tak boleh cakap ape2...sebab aku rambang mata...dok usha artis sana..artis sini...artis situ...dan akhirnya aku penat mata duduk kat belakang bersama Mat Tiger..borak - borak ala profesional gitu...itu jer yang aku nak simpulkan...nak tau lebih lanjutnyer sila klik bawah.."
then, ini khas buat Bean Moreno..Moreni...
May Allah Bless You And Your Wife, Happiness Until The End....amin.
Kalau suka, boleh Like:) Kalau minat, boleh Komen:)
Labels:
Tribute,
Tributes Follower
Monday, May 9, 2011
Ahcoooiiii...Aku Terkesima Jap...
Salam,
Hari nih aku nak tergodek - godek internet dannnnnnnnn....sesuatu yang mengkaguminye aku sekalipun....bukan dua kali okeh....hahahahhaaks:)
sila besar untuk kegemokkan....kredit untuk Michiko Abdul Razak
ahhhhhcooooiiiiiiii.....scccrruuuuuuppppp.....sekali lagiii.....ahhhhcooooooiiiiiii...terkezut duaratoskalilapanpolohlapangandainfititi....tak tiru CIK EPAL ek....hahahaks:)
p.s: aderkah Michiko Abdul Razak tuju pada tuan belog ini, ataupun sekadar bermonolog di tepi laut biru....sambil bermadah pujangga seorang diri....hahhakkkk...tapi kan....kan....aku rase Michiko nih tuju untuk seorang mamat Yutaka dari JEPON...bukan den...den dari Malaysia ...no.no.no..tak salah lagi, bukan untuk den....
p.s: ape2 pun, terima kasih buat Michico Abdul Razak sebab state nama hampir serupa dengan aku nih....aigooooo...terima kasih setinggi - tinggi langit untuk Michiko.....aku soka berkawan dengan anda....jugak same korang yang sudi baca...sudi komen....membina...dan segala nyer...buat korang...tak dilupainyerpun walau bercerai badan.....duaratoskalilapanpolohlapangandainfititi..
ada berani...kerat camnih ka?? ahdoooiiii..:)
Kalau suka, boleh Like:) Kalau minat, boleh Komen:)
Friday, May 6, 2011
Saya Suka / Tak Suka Tukang Karut Bila Tukang Karut Mengarut
Salam,
Hari ini aku nak try luck aku....Tuan Nasriq...sila bagi markah baekkkk punya..hahhaks...mesti korang jelos kalu aku menang kan....
ok.ok..Tuan Nasriq..kalu aku jawab neutral boleh tak??ahdooiiii.....mesti tak bleh blah kan....
ok..aku mulakan okeh..Tuan Nasriq sila jangan back fire aku balik...naaa....:)
Saya Suka Tukang Karut Bila Tukang Karut Mengarut........jap..jap...tetibe mental block....ah doiiiii.(gaya Eric Chia)...oh yer, ape kater korang tengok ape yang aku tempek dulu...sebegai pembuka kata....Tuan Nasriq, sila jangan kire tempekan dalam patah perkataan....abaikan jaa....hahhahahks:)
kredit dari Tukang Karut
Okehh..aku sambung balik....lepas curik dari belog kesayangan Tuan Nasriq....
Saya suka Tukang Karut Bila Tukang Karut Mengarut dan Merapu sebanyak Seratus Sembilan Belas entry yang gilos hiloros buat aku gelak senak perut...ko pun tau kan, berape kali aku pergi balik tandas sebab kesenakan perut menahan gelak...(eh, cam skrip Seniman Bujang lapok kan...).
Dan, yang paling heavennyer pulak, ader upload gambar peranginan Cuti - Cuti Malaysia sebanyak tiga puluh lima kali entry dan setiap 35 kali tuh jugaklah nafsu aku bagai nak pecah dan tak sabar nak set tempat honeymoon nanti....ohhh Duniawi..Duniawi....(sebut sebanyak 40 kali).
Aku tak pasti bab sengal nih, entah kenape ada 17 kali..mungkin yang sengal nih ditujukan khas pada orang2 yang buat Tuan Nasriq marah, dan ade gak yang pakse2 dia follow u..follow me..macam bedak minyak wangi...aper kes???mak nok tak sudi, u all boleh larik, sebelum ku cabut bulu dikaki, mejerit setengah mati...hahhaks:)
Dan, aku tak pasti family TTK ader 8 orang atau lebih, mungkin kurang, atau ade 8 lelaki sahaja tak termasuk maknyer...Biler sebut nombor 8, ade 3 x 8, macam lucky 7 arrr..emm, aku rase kehidupan TK nih akan sentiase lucky kot...happy go lucky, tak gitu TTK..eh..aper pulak TTK, Timbalan Tok Ketua kah? nati aku gitau....sila scroll seterusnya...
Cerita bab nafsu, perempuan ader 9 nafsu, tapi..tetibe TTK ader 8 nafsu...haaaa, takder maknyernya...hahhahaks:) melawak ja ek, TTK, sila jangan amek ati, amek jantung jaaa okeh...em,korang jangan memandai ek...ini semua aku reka cerita....ini kontest...kenelah panjang, TKK, panjang tak????weh, tak abes lagi key...
TTK nih memang suker share info, info yang 5 tuh, semua aku baca..semua shok..dan sangat berilmu...tak cayer, korang try ar klik satu satu...dan semuanyer peringatan diri aku sendiri dan orang lain yang baca sebanyak 4 kali....kenaper 4 kali ek...padahal baca info 5 entry, tapi masuk 4 kali ja..sebab aku insan biase..tak mampu paham sepenuhnya entry orang lain...kalu nak kasi 100% orang paham, sila suruh mesin potokopi buat satu salinan entry setiap 5 entry..pasti sama 5 entry yang dipotokopi....hahhaks..yang penting...aku adelah manusia...bukan machine okeh...no.no.no...
Cuti - Cuti Malaysia dan Jalan - Jalan Cari Pasal ka...Cari Makan ka....semua buat aku meleleh dan terliur...akan keindahan alam semesta raya...keindahan cewek - cewek anak sungai...nun jauh di sana..sana...
Tips..1 kali...tuh memang khas untuk aku....tak caya...memang aku berterima kasih kt TTK...aku sangat hargai oleh..dan hasilnya LE NO Volvo....
p.s : Dan tak pasal - pasal aku buat review blog TTK hhahaha...preee dan sila jangan back fire aku...walaupun anda disebelah kiri bahu ku....ku cuit bahumu, kau mengjungkit bahu tanda tak tau....hhahahk...ader kaitan tak??
p.s ; TTK tuh Tuan Tukang karut...malas arr nak taip banayk kali...:)
Kalau suka, boleh Like:) Kalau minat, boleh Komen:)
Sunday, April 24, 2011
Aja - Aja Fighting...Fighting OOoohhhhOOOhhhhhOOoohhh
Salam,
minggu nih kalu tak silap aku, ramai blogger - blogger otai dari univeristi sedang tekun belajar....sampai ke malam...
umpama kais tengh malam, makan esok pagi - pagi...pastuh gi univeristi dan hadap paper...then, otak jam..terus tidok...hahhahah...betul ka...:)
so..aku kat sini nak bagi wish kat korang...yang nak exam esok, or minggu - minggu depan tuh...sila buat sungguh - sungguh naa...jangan hampakan hasrat ibu bapa korang nak tengok korang keje jadi President Syarikat ka...CEO ka...hahahaha...ader berani???
p.s : aja - aja fighting OooooOOOooooOOOoooOOOooohhh....aku pun nak exam jugak cam korang 5 Mei 2011 nih...aigoo...senak perut mak nokkkk!!!choi.
zeeehaaaaa...zeeehahahahha...tuh mamat tuh tengah gelak okeh..
tengok mamat tuh...kalu nak keluarkan kuasa pun perlukan usaha...tak boleh tengok dan cakap saja....
tau..dok..yang penting usaha...:)
Kalau suka, boleh Like:) Kalau minat, boleh Komen:)
Labels:
enjoy,
share,
suka,
Tribute,
Tributes Follower
Friday, March 4, 2011
Semua Untuk Kamu, My Lovely Follower
Salam sayang,
hari nih aku tak tribute kat korang semua sebab sudi jadi follower dan silent reader....entry kali nih just meluah hati aku kat korang semua...sebab sudi baca entry aku yang entah hape - haper....hahahah....
oh ya, aku nak ucapkan terima kasih sangat - sangat kat korang, support aku punyer belog putik jagung nih...ek...so, aku nak tribute lagu kat korang semua...tett trett tet teeeetttt...mempersembahkan lagu Dangdut...
kredit kat yahoo image...
comel tak awek nih..aku entah biler dan camner la rupe awek aku nanti...hahahah:)
SEMUA UNTUK KAMU
penyanyi - Iwan dan penyanyi wanita nih aku tak ingat nama...maafkan aku ek...:)
Teruna......(Dara)
Kau selalu berdandan.....(ya ingin di pandang kamu)
Rambut mu di sisih......(ya ingin di pandang kamu)
Pipimu pakai bedak....(ya ingin dipandang kamu)
Bibirmu pakai lipstik....(ya ingin dipandang kamu) Baaannnggg..
Dara......(Teruna)
Kalau aku tetap cantik....(cintaku bertambah dalam)
yai yai yai....
Kalau aku tetap cantik....(diriku tak menyeleweng)
yai yai yai....
Oohhh ooo ya ya yai...
Dara
Semuanya untuk kamu,
Segalanya untuk kamu,
Sayangku cintaku,
Kasihku dan rinduku....
Sampai mati untuk kamu.....
Teruna
Pinta padamu juga,
Janganlah dibelah dua,
Kasihmu cintamu,
Berikalah padaku....
Teruna & Dara
Sayang,
Kaulah dambaan hidupku.....
Sayang,
Kaulah penglipurlaraku....
Ooohhh yayaya...
Ooohhhh yayaya...
Repeat semua lagu nih balik....1 kali okeh...
Repeat semua lagu nih balik....1 kali okeh...
p.s : minggu nih, aku giler sibuk weh...cam runner pulak aku rase..assingment berlambak...tugas itu ini...jugak harus diselesain....aigooooo.....sila percaya okeh...;) peace no war....
Kalau suka, boleh Like:) Kalau minat, boleh Komen:)
Labels:
best,
dara,
Duetku List Lyrics,
layan,
teruna,
Tips - Tips,
Tribute,
Tributes Follower
Wednesday, February 16, 2011
Tip Melembutkan Dan Menenangkan Hati Sanubari.
Salam sayang,
cute x....amek dari Yahoo Image
nak lagi....jap..jap...
cute gak kan...tapi...awat tak cukup kain....aigooo...tempek dari Yahoo Image
dan akhir sekali...ta da....
dari Yahoo Image
haa...puas hati x????nih sebab korang search belog aku, nak cari amoi cantik...nah nih dia...pilih lah ek....kui3x..
So, hari nih nak share dengan korang pasal ilmu baru yang aku dapat dari kawan kepada kawan aku...tak sangka dapat tips yang sangat best...hehheh..maybe korang pun boleh cuba ek. Okeh.
Jom rolled ape kata diorang:
Miss N : awk try buat nie tiap hari...
Miss N : pg2 pas subuh awk tros mandi...
Miss N : pas mandi... awk minum air SEJUK...
Miss N : bukan air suam taw... n b4 minum selawat n doa utk mintak ketenangan n terangkan hati awk...
Miss N : n... time awk bangun tdo tue, awk mesti senyum...
Miss N : mesti senyum~!!!!
Miss N : senyum selama 5 minit.. kalaw boleh
Miss N : n time sepanjang sebelum awk tido balik, tlg elakkan utk bergossip/mengumpat
Miss N : n b4 tdo, tarik nafas panjang2 n ckp dgn hati awk, maafkn semua org.... SEMUA... n selawat kat nabi s.a.w...
Miss N : hopefully it might help
Miss N : insyaAllah... Allah akan bg awak ketenangan n hapinez...
Miss N : yg pasti, awk sendiri nk kene yakin n mintak for dat hapinez
Miss N : ok
Miss N : ^_^
Mr L : huhuhu
Mr L : sy cuba..dirumah
Miss N : ^_^
Mr L : maafkan sy ek..menyusahkan awk
Mr L : consult sy
Miss N : try dulu dlm seminggu... n kalaw boleh jadikan amalan...
Miss N : ehhh
Miss N : xpe.... tanggungjwb sy sebgi kwn awk
Miss N : d least i cn do
Mr L : terima kasih
Miss N : awk tulis... n lekat kat dinding....
Miss N : bleh?
Miss N : ^_^
Miss N : sy doakan awk akan happy balik...
Miss N : n hati awk tenang
p.s : korang boleh dapat x tips yang Miss N nih bagi???haa...pada Mr. L, sorilah ek kalu ko punya privasi aku reveal...ok.Mr. L, jangan marah okeh....senyum...lagipun nama ko, aku tak reveal pun...ape ko nak risaukan...Mr. L...sharing is caring kan....betul x Miss N??
p.s: pada Miss N, aku nak wakilkan pada Mr. L boleh... dia cakap, dia sangat teruja dan sangat berterima kasih tak terhingga...terharu pun ade aku dengar....tuh, sesi dialog aku pulak dengan Mr. L. Then, lagi satu, Mr. L cakap, tips nih sebagai hadiah buat hari jadi dia kali nih....harap - harap Mr. L cepat - cepat sembuh key....Korang, doakan Mr. L sekali okeh...jom sama - sama...:)
Kalau suka, boleh Like:) Kalau minat, boleh Komen:)
Wednesday, January 26, 2011
Akaun Tweeter Pun Boleh Kena 'Block'
Salam korang semua,
hari nie, kehidupan aku seperti extra biasa sikit....woohaaa...extra biasa....kire luar dari kebiasaanlah...sebab penuh x signment nak buat......
tapi xper..terpaksalah aku buat secara kura - kura....biar lambat..asalkan selamat sudah....buat mana yang boleh....dah usaha...kenelah bertawakal pulak.....betul x korang???
Oleh kerana internet kat rumah aku pun macam kura - kura....makanya..lagi lambatlah aku siap kerja kan.....huhuhuhu...empangan pecah betul ar.....(bahasa ingeris perlu disebut begini, DAMMMM betul arrr)
Nak pulak lagi - algi aku usha akaun tweeter aku kat rumah...rabak slow macam siput sedut, nyam - nyam bila dimakan....giler DAAMMMM slow...betul - betul empangan pecah....aigoooo
Sebut pasal tweeter, aku try ar chat dengan otai blogger...tibe - tibe status dia sebut gini...lebih kurang.
Tweeter si Polan bin polan telah di band oleh Tweeter????haaa...aku masih x paham ar, naper pulak tweeter yang canggih manggih tuh leh pulak bane akaun si Polan bin Polan tuh....why????why????why???porkeiyyyyy kater orang sepanyol....kui3x.
korang kalu nak follow aku, klik ar kat sebelah kanan tuh ek...okeh...
p.s: so, korang semua yang kat luar sana...pernah ker ter'bane' akaun tweeter or korang ader experinence nih....kalu ader, boleh gitau aku x kenape boleh kene bane....maklumlah aku masih perlu banyak belajar pasal tweeter burung - burung biru nih.....silap - silap kes, aku pun akan ter ' bane' oleh tweeter nanti...sebelum nasik jadi bubur, kan lebih elok tanya pada yang pakar......heheheh....
p.s: ade komen???please guide aku ek, nape leh jadi gini.....
So, sebelum aku keluar pergi tempat lainKalau suka, boleh Like:) Kalau minat, boleh Komen:)
Wednesday, January 5, 2011
If I Can Be.....Eh Entry Omputih British British
Salam sayang,
Hari nie, aku nak menyahut idea seorang(kene rahsiakan namanya atas sebab2 tertentu)...Bukan aper, entry nih patut keluar awal - awal...sebab asyik buat, pastuh delete, bila dah siap, terlupa 'save' kan.....aigoooooo sungguh.
ok.ok..hari nie, baru boleh release kan....banyak arr cekadak..cari alasan pandai ek...jom teruskan menmbaca, sebelum aku hilang mood menulis....
If..maksudnya jikalau ku...jikalau aku....
1.Jikalau aku warna....
Hope aku akan bertukar menjadi pensel color Luna...xmau arr...pensel color HIJAU MUDA...bukan hijau pekat...sakit mata lorrr...sebab dari kecil sampai besar aku sangat suka pandang tingkap tengok pokok dan rumput....aigoooo...bukan kambing yang mengidam rumput yang segar.....hehheheh...
2. Jikalau aku binantang....
kredit kat yahoo image
Hope aku akan bertukar kepada seekor Singa. Kenapa singa yang aku pilih...emmm...senang ja...sekarang kan zaman Narnia....si Aslan tuh seekor Singa yang sangat berhemah tinggi...aku nak jadi cam tuh ek....bukan singa di hutan belukar....hehhehehehhe...
3. Jikalau aku kereta....
Kredit kat yahoo image
Hope aku akan merubah diri aku menjadi keretapi...sebab boleh bawak ramai orang...dan aku akan pastikan keselamatan penumpang...keretapi aku jenis Bullet yang kat Jepon tuh ek..siap ade ekon, dan penuh exlusive...xyah rebut2....bagai.....Kenapa aku pilih keretapi, sebab keretapi selamat dibawa, kurang xcident..So, keselamatan penumpang adalah terjamin......memang teringin pon nak jadi konduktor or bawak keretapi....hhaahahhah...
4. Jikalau aku handphone....
Kredit kat yahoo image
Hope aku akan dipegang, diramas, dibawak kemana saja hatta ke tandas sekali pon....aigoooo...abes la aku jadik Pervert.maklumlah handphone cikai Nokia 3310..hahahah....maafkan aku ek makcik2...salah aku xtutup mata biler korang ke tandas....so tinggalkan aku di rak saja ek........kui3x...
5. Jikalau aku kartun...
Kredit kat NarutoWikipedia
Hope aku akan menjadi Itachi Uchiha, abang Sasuke Uchiha yang sangat baik hati....hahhah....asalnyer watak tuh adelah nampak jahat, tapi dalam hati ada taman oooo....sangat caring kat adik dia...biar dia mati sekalipon asal adik dia boleh survive dalam hidup maya Naruto....apesal aku terpengaruh nih..aigoooo....tuh laa...tivi chanel 20 dok pasang selalu.....kui3x.
6. Kalau aku fairy tale long tail....
kredit kat Wikipedia Narnia
Hope aku akan menjadi Aslan gak....pasal aper....ramai orang tengok cerita Narnia pasal nak tengok Si Aslan Singa yang sangat hebat berkata - kata, sangat hemah budi pekerti....sangat...eh banyak arr sangat - sangat...sampai nak taip tak mencapai akalku...sampai aweks- awkes tengok Si Aslan nih cair, melebihi cair bersama lelaki pujaan hati.....ahahahha....mase tengok movie Narnia jer kot....kui3x.
so...final task aku kene tagkan pada sesiapa yang berkenan dihati sanubari......yer ar sanubarinyerrr...
korang, kalu dah buat, gitau lah aku, anta komen kat sini...pasti aku terjah korang lagi dan lagi.....okeh.
- CP Bunga
- CP Fida
- En. Nasriq
- En. Taliff
- Mizz Aien
- Tiafazunia
- Cik Epal
- En. Jai
- Eykameow
- Lynn
- Aishah
- Eda
- Hana
- Miss Molecule
so...ade mase jom menulis secara happy...nanti mase tua - tua nanti leh arr usha kasi cucu cicit tengok atok/ nenek dia tulis ape masa muda mudi..kala bulan berseri - seri...bleh???banyak giler perkataan HOPE...aku HOPE aku dapat beli rumah cepat...cepat...
Kalau suka, boleh Like:)
Thursday, December 30, 2010
Pembaca Baru Yang Membuat Aku Teharu Biru
salam sayang,
still new promotion in da house. bukan aper..sebab kehadiran watak - watak baru dalam belog putik jagung mentah..korang semua memang terbaik lah....
So - so... xmo cakap banyak..just nak tunjuk bukti kehadiran dlm belog aku ja.....xlebih dari itu...
So - so... xmo cakap banyak..just nak tunjuk bukti kehadiran dlm belog aku ja.....xlebih dari itu...
klik untuk pembesaran kanta mata
semua blogger tuh da memenuhi ruang dalam analisis tuh.....terharu gilos hilios......korang buat aku terharu biru....:)
korang semua tawu x...this is my first time penuh list tuh...abes semua colum, semua row korang konker....ehhhh...ade Bro Jai, Melromeo, Bean Moreno dan segala.....terima kasih lah ek.terjah belog tah ape -ape nie....
lagi survey yang aku buat untuk tatapan umum....
p.s : sebenarnyer semua blogger tuh sgt mesra alam n suka untuk menerjah entry - entry korang. So, aper lagik, korang pi terjah pulak belog diorang sorang - sorang.....
p.s : bro Jai dan Mel yang famous pon masuk belog aku nie....aigooo....tq bro..tq...korang semua memang best blogger in da Malaysia......yipieeeee
Tuesday, December 28, 2010
Cik Epal Si Gadis Gojeng Dan Tia Si Lesung Pipit Merah Jambu. Kedua - Duanya Adalah A Farmosa Blogger Yang Aku Dah Lama Nak Jumpe..
Salam sayang korang,
Hyeeekooorangggg...sudah..sudah..ini adalah suatu penyakit Hyeeekooooraaaannnggg. Aigooo...
Nama penyakit ni adalah Hyeeekoraaaaannnggg.....eee.suker aku..suker weh..dapat penyakit nie...xper.Janji bile aku sebut bende nie..terus aku jadi happy giler. trimas kat CIK EPAL lagik, sebab membuatkan diri sendiri menjadi HAPPY LAPPY.
oh yer, nie adalah part 3 susulan dari entry Big Gathering kat Times Squares. Seperti yang dijanjikan kat Cik Epal dan Tia serta diri sendiri, aku hasilkan entry exlusive maybe untuk aku kot...heheh...
figura nie aku ambil dari Sifu GTO
5 Blogger Jagung Ranum dan 1 Blogger Putik Jagung
Yutaka Mushimura - inilah blogger putik jagung
x mau cakap banyak - banyak. Final gambar yang aku dah edit dari Handphone cikai aku. Check it out.
Sedang ber 'peace' bersama Tia Si Lesung Pipit Merah Jambu
sama x dengan figura Final Fantasy nieee...name beliau ialah
Squall Leonhart
Smart larr...coat yang Tia pakai...teringin nak beli gak...:)
Kenape aku rase nak pecah isi jantung nieee....padahal Rina Salleh ade depan mata, aku leh xnampak.
~~Aigoooooo~~
p.s : pada tia, weh.figura ko aku nak bawak gi kontest. kalu menang leh share prize ek......kalu x menang, jangan marah pulak ek....heheheheh...
p.s: memang da lama simpan azam nak jumpe dengan semua blogger A farmosa nie....u semua memang sporting n very talent to be higher TOP BLOGGER MALAYSIAN...inyaAllah.
fuhhh siap akhirnya....
fin all 3 chapter. amin. 26.12.20.10.10.00.06.43.
ok.dah keluar nombor nie..kalu korang main nombor ekor, kalu kalah jangan cari aku ek...kalau reti main duit, kenelah reti hangus duit.So, tak payah main nombor ekor ek. Senang.
Labels:
best,
gathering,
jalan - jalan,
lelaki,
Motivasi,
perempuan,
Promotion,
suka,
syukur,
Times Squares,
Tribute,
Tributes Follower
Beloglist Yang Datang Big Gathering
Salam sayang kat korang semua,
Entry kali nie hanya bertujuan untuk mengingatkan aku akan kehadiran korang belogger yang happening gilos hilios. Bukan aper, just peringatan aku di masa tua nanti. InyaAllah, if umur aku panjang, aku akan tatap belog korang sambil minum teh uncang di beranda rumah sambil ditemani oleh sang isteri yang entah berada di mana...:)
Pasti aku sentiasa terhibur dengan telatah korang kan..kan..kan...kurang - kurang ade banyak point lah aku nak sembang -sembang....kui3x
kredit kat ZueZoey sebab merecik - recik keringat dia buat list nie...tq sgt2 ek. Tabik springs sekali kat ZueZoey.
nie dia bloglist tuh.
1. Mel - http://melromeo.com/
2. ZueZoey - http://zuezulaina.blogspot.com/3. Evagurl - http://evagurltingtong.blogspot.com/
4. Eazy Izzuddin - http://eazy-izzuddin.blogspot.com/
5. PojiePooh - http://pojiepooh.blogspot.com/
6. Azfarul - http://enciksedap.com/
7. Yutaka Mushimura - http://risingsunawakenmoon.blogspot.com/
8. Aisya - http://theamarylliss.blogspot.com/
9. Amir Rayyan - http://amirrayyan.blogspot.com/
10. Daniel Adie - http://danieldeadie.blogspot.com/
11. Jojo Bdina - http://jojobdina.blogspot.com/
12. Qarl - http://mohdhaiqal.blogspot.com/
13. Hizami Rahim - http://www.budaklelaki.com/
14. Aien - http://aiensepet.blogspot.com/
15. Hazman - http://hazmanfadzil.com/
16. Kech - http://www.nurhidayahyahya.com/
17. Chaon - http://mrchaon.blogspot.com/
18. Tia - http://crayzeebaybiey.blogspot.com/
19. Cik Helena - http://www.cikhelena.com/
20. BeanMoreno - http://www.suterablogger.com/
21. Shahrul Hairy Shaharuddin - http://www.shahrulhairy.com/
22. Gadis Terbilang - http://gadisterbilang.blogspot.com/
23. Nik Mashimaro - http://www.hatisamronkin.com/
24. Hannan al qudsey - http://hannan-al-qudsey.blogspot.com/
25. CarlSamsudin - http://carlsamsudin.blogspot.com/
27. Eykameow - http://eykameow.blogspot.com/
28. Hana - http://www.hanalovenest.com/
29. Fendi - http://fendidahada.com/
30. Syida Shukor - http://syidamumue.blogspot.com/
31. Eny - http://www.sickchild72.com/
32. Mieya - http://mieyabubbletalk.com/
33. Syazberry - http://syazberry.blogspot.com/
34. Milimilo - http://www.milimilo.com/
35. Phreak-id - http://www.phreak-id.com/
36. Fariq - http://www.fariqscorpio.com/
37. Zelo - http://zelo55.com/
38. Andy Sahlam - http://andyhowtt.com/
39. Dayah Ramli - http://chocolate-comot.blogspot.com/
40. Huda Luna - http://hudahyedo.blogspot.com/
41. Ika Honey Bunny - http://cutsiewootsiehoneybunny.blogspot.com/
42. Aus - http://www.ausmelankolik.com/
43. Mohamad Zulhelmi - http://anakperak.com/
44. Che Armster - http://www.chearmster.com/
45. Tia - http://crayzeebaybiey.blogspot.com/
46. Red Linda - http://redlinda.com/
47. Rina Salleh - http://inisyurgadunia.blogspot.com/
48. Cik Epal - http://cikepal06.blogspot.com/
49. Cik Lily Putih - http://www.ciklilyputih.com/
50. Eyriqazz - http://www.eyriqazz.com/
51. Ery Farieha - http://lapinkyery.blogspot.com/
52. Daydeck - http://www.daydeck86.com/
53. Che Arm - http://www.chearmster.com/
54. Cik Sarang Platipus - http://sarangplatipus.blogspot.com/
26.12.2010 Jam 10.00 pagi - 6.43 petang
kredit dari ZueZoey
ini adalah Aisyalicious....
aku tabik spring toink - toink kat ZueZoey....banyak tuh dia updates....pasnih updates 100 pulak...heheh...acah mak enon.
ini adalah Aisyalicious....
kredit dari ZueZoey
ini adalah ZueZoey...
aku tabik spring toink - toink kat ZueZoey....banyak tuh dia updates....pasnih updates 100 pulak...heheh...acah mak enon.
p.s ; figura dalam HP sedang diedit dalam selimut.....tunggu ek penampilan si Gadis Comel Gojeng dan Artis Final Fantasy....part 3.
part 1 di SINI
Subscribe to:
Posts (Atom)
~~Kenyataan Bertulis~~
Blog kepunyaan Yutaka Mushimura atau RisingSunAwakenMoon.blogspot.com adalah blog peribadi. Semua entri yang dihasilkan adalah berkisarkan kepada pendapat peribadi semata-mata sahaja. Blog ini juga mengandungi maklumat yang dikumpulkan bagi tujuan rujukan sahaja di masa tua tuan empunya blog serta akan diabadikan sehingga ke anak cucu. Sebarang penggunaan bahan dari blog ini adalah atas risiko pengunjung sepenuhnya.
Pemilik blog tidak akan bertanggungjawab ke atas sebarang bentuk kerugian, secara langsung atau tidak dari maklumat dalam blog ini. Mohon untuk pastikan pengunjung blog ini berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen di sini sebab pemilik blog tidak akan bertanggungjawab secara langsung atau tidak langsung ke atas segala komen-komen yang diberikan oleh pengunjung. Segala komen adalah hak dan tanggungjawab pengunjung itu sendiri. Pemilik blog juga tidak menjamin ketepatan maklumat yang dipautkan dalam mana-mana entri.
Pemilik belog ini juga berhak untuk diberikan kredit sekiranya terdapat plagiat dari mana - mana entri yang telah dijadikan rujukan dengan izin. Segala aktiviti plagiat yang dirujuk tanpa keizinan adalah dilarang sama sekali.
Sekian terima kasih. Kredit untuk Jardness.com atas kenyataan di atas.

























