Friday, June 10, 2011

Permohonan Untuk Menutup Sementara Belog Rising Sun Awaken Moon

salam,

Alert. Alert. Virus Has Been Detected.

Terdapat virus - virus sedang melanda belog Rising Sun Awaken Moon. Ia adelah sebuah virus yang berasal dari   Bilik 404 version 2. Berkemungkinan belog ini akan di tutup sementara bagi tujuan penyelenggaraan. 

Di harap, semua yang singgah di belog ini boleh memberi laluan kepada Yutaka Mushimura menjalankan kerja - kerja penyelenggaraan. Jangkamasa penyelenggaraan tidak dapat dijangka sama sekali.

Semoga kalian sentiasa berada dalam lingkungan rahmat Allah serta penuh rezekinya...insyaAllah.

p.s : belog ini akan secara automatisnya tertutup pada pukul 12.00 pagi bermula 11 Jun 2011.

segala kesulitan amatlah dikesali. Sekian.
Kalau suka, boleh Like:) Kalau minat, boleh Komen:)

3 comments:

NasQ said...

haha... bahaya tul virus tu...

Yutaka Mushimura said...

nasriq: yup.kene tutup jap..ahcoi...betul lah...:)

Yutaka Mushimura said...

nasriq: yup.kene tutup jap..ahcoi...betul lah...:)

~~Kenyataan Bertulis~~

Blog kepunyaan Yutaka Mushimura atau RisingSunAwakenMoon.blogspot.com adalah blog peribadi. Semua entri yang dihasilkan adalah berkisarkan kepada pendapat peribadi semata-mata sahaja. Blog ini juga mengandungi maklumat yang dikumpulkan bagi tujuan rujukan sahaja di masa tua tuan empunya blog serta akan diabadikan sehingga ke anak cucu. Sebarang penggunaan bahan dari blog ini adalah atas risiko pengunjung sepenuhnya.

Pemilik blog tidak akan bertanggungjawab ke atas sebarang bentuk kerugian, secara langsung atau tidak dari maklumat dalam blog ini. Mohon untuk pastikan pengunjung blog ini berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen di sini sebab pemilik blog tidak akan bertanggungjawab secara langsung atau tidak langsung ke atas segala komen-komen yang diberikan oleh pengunjung. Segala komen adalah hak dan tanggungjawab pengunjung itu sendiri. Pemilik blog juga tidak menjamin ketepatan maklumat yang dipautkan dalam mana-mana entri.

Pemilik belog ini juga berhak untuk diberikan kredit sekiranya terdapat plagiat dari mana - mana entri yang telah dijadikan rujukan dengan izin. Segala aktiviti plagiat yang dirujuk tanpa keizinan adalah dilarang sama sekali.

Sekian terima kasih. Kredit untuk Jardness.com atas kenyataan di atas.



Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...