Friday, December 31, 2010

Contest Peace No War.

Salam sayang kat korang,

oleh kerana aku dah ditag oleh Cik Aien, maka timbullah entry nie untuk tontonan rakyat dunia. Just nak tanyer dengan Ezan, ade harapan x kalu ber 'peace' dengan artis??....hahahha....melawak jaa....

if ade harapan menang, hadiah yang bakal diterima akan dikerat kepada 2...1 bahagian nak bagi kat artis yang sudi ber' peace' dgn aku....1 bahagian lagi...aku terima dengan tangan terbuka seluas dunia....kui3x. Acah mak enon. Kalu hadiah tuh adelah sebuah frame, xkanla aku nak kerat 2 pulak kan..bekecai lebur hati sponser.....kui3x...kalu menang, akan ku abadikan buat diri sendiri jaaa.....okies...check it out my fav artis yang berpeace tuh ek..

.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
kredit kat Yutaka Mushimura masa Big Gathering Bloggers kat TS - jgn jeles ek.:)
klik untuk pembesaran tahap maksimum

Entah kenaper Tia Si Lesung Pipit Merah Jambu nie xnak tunjukkan lesungnyer...kalu ko tunjuk, mesti ade markah bonus la weh...

artis nih sgt2 kewl tau...rugi kalu x bergambar dgn dia..tgk aku, aku amek gambar terus aku tempek buat contest....kah3x.....Tia, weh..ko jgn marah ek..gurau2 sebelum masuk new year... 

Sebelum tuh, aku nak tunjuk dulu bukti pembelian....kui3x.

kredit dari Ezan

pastuh.....saat yang buat korang mengeletar seluruh tubuh adelah saat aku nak tag kan korang...n korang yang di tag secara automatisnya melayakkan diri ke separuh akhir...ehhh..ke contest peace - peach tuh ek. Klik kat SINI untuk join.

Nie sponser hadiah..klik SINI
tarikh tuutp 1 Januari 2011

so..so...korang yang terkena tag aku ialah.....
.
.
.
.
.




p.s : sesape yang telah ditag tuh, kalu korang nak join ka..xnak join ka...xjadik masalah kot.....bukan aper...manelah tawu kalu korang bleh menang pulak....:)..so, jgn marah ek....

p.s : berminat nak join GA aku...klik SINI. GA aku akan tamat 15 Januari 2011 nie ek.

fin.

6 comments:

MisZ Aien said...

Akhirnya...cik yutaka dah join...

kikikiki...

Yutaka Mushimura said...

support mane yg bleh...ade rezeki...amek..

xde rezeki...usaha lagi..samapi ade rezeki...kui3x...

:)

tq kat mizz aien pasal tag sy..:)

fatian athiea said...

ko nak tahu yutaka??



aku dah start jinak2 ngan contest....



tapi aku takde pitcha gorgeous cam ko




buat peace2 tu...





aku mmpu amek gmbar smbil senyummmmm je..




cmner ni??





aku doakan ada rezeki ko menang ok??





insyaAllah..





ada rezeki tak ke mane..



ko dah usaha ltk pitcha ni pun..



dan cantik gilos!!!

MisZ Aien said...

hehe..ngetag awk memang satu kwajipan..slagi awk kata xmo..haha

Yutaka Mushimura said...

mizz molecule: aduh name baru untuk azam baru ker???

emm..mizz, tq ek..sebb doakan aku..sgt2 trimas kt ko.

emm..gambar gorgous n cantik tuh ko tuju kat tia kan..kui3x...

sememangnya sgt2 gorogus kalu bergambar dgn artis..woohaaa...:)

Yutaka Mushimura said...

mizz aien: aigooo..mampus da..mampus...

larik sejauh 1000km /jam....

splaassssshhhhh....

~~Kenyataan Bertulis~~

Blog kepunyaan Yutaka Mushimura atau RisingSunAwakenMoon.blogspot.com adalah blog peribadi. Semua entri yang dihasilkan adalah berkisarkan kepada pendapat peribadi semata-mata sahaja. Blog ini juga mengandungi maklumat yang dikumpulkan bagi tujuan rujukan sahaja di masa tua tuan empunya blog serta akan diabadikan sehingga ke anak cucu. Sebarang penggunaan bahan dari blog ini adalah atas risiko pengunjung sepenuhnya.

Pemilik blog tidak akan bertanggungjawab ke atas sebarang bentuk kerugian, secara langsung atau tidak dari maklumat dalam blog ini. Mohon untuk pastikan pengunjung blog ini berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen di sini sebab pemilik blog tidak akan bertanggungjawab secara langsung atau tidak langsung ke atas segala komen-komen yang diberikan oleh pengunjung. Segala komen adalah hak dan tanggungjawab pengunjung itu sendiri. Pemilik blog juga tidak menjamin ketepatan maklumat yang dipautkan dalam mana-mana entri.

Pemilik belog ini juga berhak untuk diberikan kredit sekiranya terdapat plagiat dari mana - mana entri yang telah dijadikan rujukan dengan izin. Segala aktiviti plagiat yang dirujuk tanpa keizinan adalah dilarang sama sekali.

Sekian terima kasih. Kredit untuk Jardness.com atas kenyataan di atas.



Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...