Sunday, August 7, 2011

Terima Kasih Wahai Follower Den

tuh kawan aku punyer anak..comei tak??
Salam,

Jam sudah pukul 1.00 pagi....tapi aku tak dapat tidur sebab aku tak tunaikan lagi janji pada diri sendiri....iaitu nak wish kat korang semua lah....FOLLOWER den yang sangat - sangat disayangi...







emmm...sepanjang aku berbelog nih.....kan....aku rase cukup bertuah sebab korang betul - betul support belog tah ape - aper nih...dan percayalah, tanpa korang semua, aku tak dapat azam pun untuk terus berbelog sampai lah sekarang. So, disini aku nak ambil kesempatan untuk mengucapkan:

Berbanyak - banyak terima kasih atas kesudian korang follow belog putik jagung nih ek...dan sebagai penghargaan kepada korang, aku inginkan pendapat korang tentang belog aku nih...kire cam penilaian terhadap belog aku arrr...so...aper kater korang???

p.s: moga - moga aku dapat mengubah sedikit sebanyak untuk meningkatkan mutu dan aku sangat - sangat hargai penilaian dan komen korang semua...so, aper lagi, jom komen untuk nilai belog aku..korang nak fire - fire pun takper...bak kata pepatah, 

Pekara yang benar itu memang pahit untuk ditelan, tapi percayalah ianya boleh membantu dalam melayari bahtera kehidupan seterusnya.....:)

Kalau suka, boleh Like:) Kalau minat, boleh Komen:)

10 comments:

CIKAIN said...

sahur sekali la yer....

Muttallif said...

Dah baik dah Kot...hahahahaha....teruskan berblog sampai muntah

NasQ said...

haiya... kita kautim esok ha... itu acala makan memakanya pun... esok ha... jangan dibuat buat lupanya pun...

nuruhuda_329 said...

time kaseh..err tetibe huhuhu :)

Yutaka Mushimura said...

cik gadis: hari nih tak sempat sahur..terlajak sudah..

Yutaka Mushimura said...

talif: hhahaa..biaselah..ade pasang surut....ari nih baik dah...malas nak pikirin...

Yutaka Mushimura said...

Tukang Karut: oh..acara memakan buah bidak....buah kuda dan buah queen....hahha...boleh2...:)

Yutaka Mushimura said...

nurulhuda: sama2..eh teribe jugak....:)

haiyakkk:)

Unknown said...

blog ni ok je.. simple n cool.. :)

Yutaka Mushimura said...

heidi: simple n cool ek...emmm yer ker???den raso....

raso OREN jo....aigooo...:)

~~Kenyataan Bertulis~~

Blog kepunyaan Yutaka Mushimura atau RisingSunAwakenMoon.blogspot.com adalah blog peribadi. Semua entri yang dihasilkan adalah berkisarkan kepada pendapat peribadi semata-mata sahaja. Blog ini juga mengandungi maklumat yang dikumpulkan bagi tujuan rujukan sahaja di masa tua tuan empunya blog serta akan diabadikan sehingga ke anak cucu. Sebarang penggunaan bahan dari blog ini adalah atas risiko pengunjung sepenuhnya.

Pemilik blog tidak akan bertanggungjawab ke atas sebarang bentuk kerugian, secara langsung atau tidak dari maklumat dalam blog ini. Mohon untuk pastikan pengunjung blog ini berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen di sini sebab pemilik blog tidak akan bertanggungjawab secara langsung atau tidak langsung ke atas segala komen-komen yang diberikan oleh pengunjung. Segala komen adalah hak dan tanggungjawab pengunjung itu sendiri. Pemilik blog juga tidak menjamin ketepatan maklumat yang dipautkan dalam mana-mana entri.

Pemilik belog ini juga berhak untuk diberikan kredit sekiranya terdapat plagiat dari mana - mana entri yang telah dijadikan rujukan dengan izin. Segala aktiviti plagiat yang dirujuk tanpa keizinan adalah dilarang sama sekali.

Sekian terima kasih. Kredit untuk Jardness.com atas kenyataan di atas.



Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...