Tuesday, June 14, 2011

Preview Movie | KL Gangster

Salam,

kredit kat Yahoo Image

Hari nih, aku dapat MC sebab aku jatuh sakit...bukan sakit fizikal..tapi sakit dalaman....orang tak nampak okeh...tuh jer aku leh gitau....aku aderlah orang sakit...tapi boleh berjalan....hahhaha:)

then, lepas dapat berita tak syok dari tuan Doktor, aku dipaksa untuk mencari sedikit hiburan atas pandangan tuan Doktor...dan teringat Cik Tuah cakap cerita KL Gangster best...aku pun tengoklah sesorang...

cerita KL Gangster nih best...banyak aksi weh...hero mestilah kesayangan korang..Malek a.k.a.si Seth or Aaron tuh...citer bermula lepas dia keluar penjara....adik dia Jai (Adi Putra) pun kire gengster kuat giler ala - ala tomoi arr...then, aku suke giler arr Zeti (Sharifah Syahira) pun berlakon...suker tengok dia...kire citer nih, sebabkan abang dia jadi gengster, adik lelaki n perempuan ikut sama....aigooo....kesimpulannya....janganlah buat jahat...nanti ader yang ikut sama....hahaks..

sambung balik....orang jahat dalam citer nih adelah Shark (Syamsul). seorang yang giler kuase...semua dia nak....dan giler berdendam dengan Malek....King (Ridzuan Hashim) taiko besar berkawan rapat dengan si Malek...kire cam perang segitiga arr...banyak betul aksi...taknampak kaku....dan aku pun layan sampai abes...

p.s : ader arr aksi cam citer gengster china tuh....ape tajuk dia ek....emmm Young And Dangerous...pada aku berbaloi2 tengok...


Kalau suka, boleh Like:) Kalau minat, boleh Komen:)

4 comments:

paiz said...

bilee la aku nk dapat tgk citer nih.. huhuh

Rollo De Pelicula said...

yups
memang berbaloi tengok filem ni dkt pawagam
menarik dan best
kalau sudi bacalah review filem ini di blog saya Blog Ini

Yutaka Mushimura said...

paiz: ala..minggu depan ader lagi mah...:)

Yutaka Mushimura said...

rollo: betul..memang berbaloi.

~~Kenyataan Bertulis~~

Blog kepunyaan Yutaka Mushimura atau RisingSunAwakenMoon.blogspot.com adalah blog peribadi. Semua entri yang dihasilkan adalah berkisarkan kepada pendapat peribadi semata-mata sahaja. Blog ini juga mengandungi maklumat yang dikumpulkan bagi tujuan rujukan sahaja di masa tua tuan empunya blog serta akan diabadikan sehingga ke anak cucu. Sebarang penggunaan bahan dari blog ini adalah atas risiko pengunjung sepenuhnya.

Pemilik blog tidak akan bertanggungjawab ke atas sebarang bentuk kerugian, secara langsung atau tidak dari maklumat dalam blog ini. Mohon untuk pastikan pengunjung blog ini berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen di sini sebab pemilik blog tidak akan bertanggungjawab secara langsung atau tidak langsung ke atas segala komen-komen yang diberikan oleh pengunjung. Segala komen adalah hak dan tanggungjawab pengunjung itu sendiri. Pemilik blog juga tidak menjamin ketepatan maklumat yang dipautkan dalam mana-mana entri.

Pemilik belog ini juga berhak untuk diberikan kredit sekiranya terdapat plagiat dari mana - mana entri yang telah dijadikan rujukan dengan izin. Segala aktiviti plagiat yang dirujuk tanpa keizinan adalah dilarang sama sekali.

Sekian terima kasih. Kredit untuk Jardness.com atas kenyataan di atas.



Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...