Wednesday, April 20, 2011

Putusnya Tali Persahabatan

Salam,

Korang perasaan tak..dalam dunia nih...Dajjal dok tipu kita...semua bende dalam dunia nih kekal....tapi...SEBENARNYA semua bende adalah tak kekal....

camtuh gak dalam perhubungan kawan dan rakan sekerja....setelah kawan bagai nak giler....setelah bekerja bagai orang separuh mati...tapi disebabkan satu pekara..terus membuatkan kita terpinggir dan jauhhh dari mereka....mungkin....

mungkin sebab terlajak perahu....mungkin terlajak kata....mungkin terlebih cakap....dan mungkin sebab Simpan Pada Almari....

p.s : kesimpulannya, semua bermula dari MULUT dan HATI....so, paham tak kenapa Nabi S.A.W tak cakap banyak???


kredit to Yahoo Image

Kalau suka, boleh Like:) Kalau minat, boleh Komen:)

4 comments:

Anitafasha said...

Betol.. Sebab tu kena berhati-hati bila bercakap.

Nur Hawa Mohd Zin said...

betul...tapi awe ni jenis cakap garang...dan mereka dah kenal.. :)

Yutaka Mushimura said...

AnitA : eee..awak pandai....lah...hhahaks.

Yutaka Mushimura said...

Hawa: oo..baru chek tau hawa garang...tapi kalu garang - garang manja..ape salahnyer...betul tak hawa??

~~Kenyataan Bertulis~~

Blog kepunyaan Yutaka Mushimura atau RisingSunAwakenMoon.blogspot.com adalah blog peribadi. Semua entri yang dihasilkan adalah berkisarkan kepada pendapat peribadi semata-mata sahaja. Blog ini juga mengandungi maklumat yang dikumpulkan bagi tujuan rujukan sahaja di masa tua tuan empunya blog serta akan diabadikan sehingga ke anak cucu. Sebarang penggunaan bahan dari blog ini adalah atas risiko pengunjung sepenuhnya.

Pemilik blog tidak akan bertanggungjawab ke atas sebarang bentuk kerugian, secara langsung atau tidak dari maklumat dalam blog ini. Mohon untuk pastikan pengunjung blog ini berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen di sini sebab pemilik blog tidak akan bertanggungjawab secara langsung atau tidak langsung ke atas segala komen-komen yang diberikan oleh pengunjung. Segala komen adalah hak dan tanggungjawab pengunjung itu sendiri. Pemilik blog juga tidak menjamin ketepatan maklumat yang dipautkan dalam mana-mana entri.

Pemilik belog ini juga berhak untuk diberikan kredit sekiranya terdapat plagiat dari mana - mana entri yang telah dijadikan rujukan dengan izin. Segala aktiviti plagiat yang dirujuk tanpa keizinan adalah dilarang sama sekali.

Sekian terima kasih. Kredit untuk Jardness.com atas kenyataan di atas.



Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...