Thursday, October 14, 2010

GUA TAHU ITU SIAPA

salam,

ari ni ari terakhir contest yang di canang baekkk punyer oleh tokey oltromen emmm...sebenarnyer hampir terlupa lak aq ade janji dgn Hamzah ian ni kat FB...pada ko, aq da tunaikan janji ek.....Alhamdulillah, akhirnya ade gak idea aq.....ok...

intro dulu ek,

orang Jepang kate Shodai Urutoraman (初代ウルトラマン)

aq tgk Utramen yang si Hamzah Ian ni cam Ultaman yang first nyer...Ultraman Hayata (Simply Man)

kalu ikut characteristik si Hamzah Ian nih, memang simply man, abes segala cite jenis "Hidung Berdarah" timbul..ape2 pon, aq layan ja....memang menarik lagi sporting ko berkisah2...pada aq, belog Ultraman nih memang bleh pegi jauh, konsep Terbang Tinggi Tinggi....kalu nak tgk live studio '"Hidung Berdarah'" nih, korang semua bleh klik kat bawah.

Persembahkan......


haaa.berbalik pada contest si "Hidung Berdarah" nih, GUA TAWU ITU SIAPA,

meh aq teka naaa...

  1. Sebelah ko tuh adalah kembar girl ko, yang comel tuh...
  2. Tapi malangnyer, si kembar girl ko tuh sedang memandang aq dgn penuh lirikan manja gituan.....
  3. biskut, kueh raya ada atas meja, ko sorang jer yang tgk. kembar ko tuh sedang tgk aq, xlayan ko...hahahah.
  4. sebab kembar ko tuh syok tgk aq..aq pon syok tgk dia walupon ko tutup, aq tetap senyum...memandangnya...memang ayu.heheheh
then, seteusnya aper ek, oh si "Hidung Berdarah" nih bagitau syarat kene tag kawan2 kan...

Ok.aq tag kawan belog aq ek.


ok.seterusnya ape lagi ek.....emm....oh yer..seterusnya KERJA.

see yaa.

7 comments:

♥cikmOt♥ said...

gud luck gud luck...hehehe

Yutaka Mushimura said...

trimas....

awk pon pi join sama...kalu dah join, same2 kite tunggu result esok di depan monitor sambil buat kerja - kerja an...an.an.an.

hamzah ian said...

wah.. tenkiu2 sebab join.. hehe..

btw nantikan keputusan esok okeh?

hoho

hamzah ian said...

tq2 sebab join... nantikan result esok okeh?? hehe

fatian athiea said...

wah..
gua hanya doakan kmu brjaya:)

Yutaka Mushimura said...

hamzah Ian : sama2 weh..aq tunggu result ok...hollahh

Fatian : gua pon arap kmu cemerlang, gemilang, terbilang dalam exam kmu tuh..belaja rerajin sampai cucur atap,biler besar nanti pandai baca kitab...kitab aper, maybe kitab Master pulak...holllahhh

Anonymous said...

It was extremely interesting for me to read the post. Thanks for it. I like such topics and anything connected to this matter. I would like to read a bit more on that blog soon.

Hilary Simpson
escorts in waterford

~~Kenyataan Bertulis~~

Blog kepunyaan Yutaka Mushimura atau RisingSunAwakenMoon.blogspot.com adalah blog peribadi. Semua entri yang dihasilkan adalah berkisarkan kepada pendapat peribadi semata-mata sahaja. Blog ini juga mengandungi maklumat yang dikumpulkan bagi tujuan rujukan sahaja di masa tua tuan empunya blog serta akan diabadikan sehingga ke anak cucu. Sebarang penggunaan bahan dari blog ini adalah atas risiko pengunjung sepenuhnya.

Pemilik blog tidak akan bertanggungjawab ke atas sebarang bentuk kerugian, secara langsung atau tidak dari maklumat dalam blog ini. Mohon untuk pastikan pengunjung blog ini berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen di sini sebab pemilik blog tidak akan bertanggungjawab secara langsung atau tidak langsung ke atas segala komen-komen yang diberikan oleh pengunjung. Segala komen adalah hak dan tanggungjawab pengunjung itu sendiri. Pemilik blog juga tidak menjamin ketepatan maklumat yang dipautkan dalam mana-mana entri.

Pemilik belog ini juga berhak untuk diberikan kredit sekiranya terdapat plagiat dari mana - mana entri yang telah dijadikan rujukan dengan izin. Segala aktiviti plagiat yang dirujuk tanpa keizinan adalah dilarang sama sekali.

Sekian terima kasih. Kredit untuk Jardness.com atas kenyataan di atas.



Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...