Thursday, July 28, 2011

Khairul Fahmi Terbaek...

kredit kat Yahoo Image
Salam,

Khairul Fahmi.....terbaek...tuh jer yang aku leh cakap malam nih....memang penyelamat gol Malaysia lah...SOKONG MALAYSIA....













start2 game hampir dibolosi dah gol Malaysia...nasib baik ader Khairul Fahmi....yey...mari bersorak gumbira...unga...unga...unga...:)


p.s: kalah menang tolak tepi dulu key..biaselah adat permainan....hehhehe:)

Kalau suka, boleh Like:) Kalau minat, boleh Komen:)

8 comments:

mizzura said...

mmg dia terbaik...you best bro..!!

khairul said...

defenders hampeh !

Yutaka Mushimura said...

mizzura:hahah..nih best bro...:)

Yutaka Mushimura said...

kahirul: emm..nak wat camner...takper janji sengat keluar kat gol keeper...hahahahks

MAMAFAWWAZ said...

memang apek terbaek....dahlah encem..hehehe

Yutaka Mushimura said...

mama:hahhaha..encem....semua lelaki adelah encem....

biar encem...hati pun baek...itu lebih bermakna...:)

Encik JI said...

rmbut khairul fhmi dlu2. hehe

mmg bestlah game khairul fahmi.

compare ngn sharbnee. xbape nk consistent.

Yutaka Mushimura said...

en.Ji: hahahah..tuh ar..rambut nih nampak best...

pasal perform...semuanya ada kelebihan memasing...

tapi mase game dgn singapore tuh....nampak menyerlah si Apek nih

~~Kenyataan Bertulis~~

Blog kepunyaan Yutaka Mushimura atau RisingSunAwakenMoon.blogspot.com adalah blog peribadi. Semua entri yang dihasilkan adalah berkisarkan kepada pendapat peribadi semata-mata sahaja. Blog ini juga mengandungi maklumat yang dikumpulkan bagi tujuan rujukan sahaja di masa tua tuan empunya blog serta akan diabadikan sehingga ke anak cucu. Sebarang penggunaan bahan dari blog ini adalah atas risiko pengunjung sepenuhnya.

Pemilik blog tidak akan bertanggungjawab ke atas sebarang bentuk kerugian, secara langsung atau tidak dari maklumat dalam blog ini. Mohon untuk pastikan pengunjung blog ini berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen di sini sebab pemilik blog tidak akan bertanggungjawab secara langsung atau tidak langsung ke atas segala komen-komen yang diberikan oleh pengunjung. Segala komen adalah hak dan tanggungjawab pengunjung itu sendiri. Pemilik blog juga tidak menjamin ketepatan maklumat yang dipautkan dalam mana-mana entri.

Pemilik belog ini juga berhak untuk diberikan kredit sekiranya terdapat plagiat dari mana - mana entri yang telah dijadikan rujukan dengan izin. Segala aktiviti plagiat yang dirujuk tanpa keizinan adalah dilarang sama sekali.

Sekian terima kasih. Kredit untuk Jardness.com atas kenyataan di atas.



Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...