Sunday, July 10, 2011

BERSIH - Mari Mencuci Pakaian Sampai Bersih

Salam,

Entry ini adelah entry yang dihapdet secara laju - lajuan....

Esok..ader lagi tak gotong royong BERSIH kat jalanan ek????emmm...masih dalam tanda tanya.....jom tanyer Bean Moreno....or Jejai....takpun GTO....hhahahah...

esok hari Ahad...so...seeloknyer marilah sama - sama memBERSIHkan baju aku yang dah pakai seminggu....al - maklumlah, duduk sendirian...takder sesape yang sudi jadi Aunty Dobi freee....hahahahks...

p.s: Ayok....sesame BERSIHkan baju yang kita pakai minggu nie....:)

Kalau suka, boleh Like:) Kalau minat, boleh Komen:)


2 comments:

Muttallif said...

aku pun nak bersihkan kaki

Yutaka Mushimura said...

taliff:hahhaa..jom BERSIH kan diri...:)

~~Kenyataan Bertulis~~

Blog kepunyaan Yutaka Mushimura atau RisingSunAwakenMoon.blogspot.com adalah blog peribadi. Semua entri yang dihasilkan adalah berkisarkan kepada pendapat peribadi semata-mata sahaja. Blog ini juga mengandungi maklumat yang dikumpulkan bagi tujuan rujukan sahaja di masa tua tuan empunya blog serta akan diabadikan sehingga ke anak cucu. Sebarang penggunaan bahan dari blog ini adalah atas risiko pengunjung sepenuhnya.

Pemilik blog tidak akan bertanggungjawab ke atas sebarang bentuk kerugian, secara langsung atau tidak dari maklumat dalam blog ini. Mohon untuk pastikan pengunjung blog ini berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen di sini sebab pemilik blog tidak akan bertanggungjawab secara langsung atau tidak langsung ke atas segala komen-komen yang diberikan oleh pengunjung. Segala komen adalah hak dan tanggungjawab pengunjung itu sendiri. Pemilik blog juga tidak menjamin ketepatan maklumat yang dipautkan dalam mana-mana entri.

Pemilik belog ini juga berhak untuk diberikan kredit sekiranya terdapat plagiat dari mana - mana entri yang telah dijadikan rujukan dengan izin. Segala aktiviti plagiat yang dirujuk tanpa keizinan adalah dilarang sama sekali.

Sekian terima kasih. Kredit untuk Jardness.com atas kenyataan di atas.



Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...