Monday, June 20, 2011

New Slot : Power Word For Today Part 1

Salam,

ehemmm...eskusmi...eskusmi...boleh I try speaking London tak hari nih???eceh....mesti kene bambu kan....taklah...aku saja ja nak try tajuk omputih British - British nih....but, by the way...aku nak perkenalkan kat korang new slot untuk belog aku...kire cam Koleksi Tips arr...tapi aku nak buat Koleksi Power Words For Today...okeh....

dah..dah...slot nih mungkin akan menambahkan vocabulary aku kot....korang dah power vocab...so, jangan sangka aku nak ajar korang ek...ini just untuk sesi pembelajaran aku dan untuk generasi aku yang ke 500...takder kaitan hidup dan mati...okeh..mari mulai...

what is the powerful wording for today sir....


40 percent of new management hires fail within their first 18 months. When investigating these failures, it was found that "failure to build good relationships" or "Emotional Intelligence" was the culprit an overwhelming 82 percent of the time.
– Fortune Magazine

p.s: nantikan slot aku yang baru nih untuk Part 2...stay tune..cheq


Kalau suka, boleh Like:) Kalau minat, boleh Komen:)

6 comments:

Nur Hawa Mohd Zin said...

kalu bina hubungan awe ok..sebab cepat mesra...heheh :)

Muttallif said...

huhuhuhuhuh..nak bukak blog baru ker cik abang? ngggeee ngeee

Yutaka Mushimura said...

hawa: dalam pekerjaan..EQ..IQ...dan ape satu lagi.....semuanyer penting...:)

Yutaka Mushimura said...

taliff: tak arr...kan aku baru ja bukak slot baru...slot Power Words For Today....cam koleksi tips2 arrr

honey amour said...

contest yg terpilih ialah---> : sini

Yutaka Mushimura said...

honey: oooh....tahniah kt pink mommy...:)

~~Kenyataan Bertulis~~

Blog kepunyaan Yutaka Mushimura atau RisingSunAwakenMoon.blogspot.com adalah blog peribadi. Semua entri yang dihasilkan adalah berkisarkan kepada pendapat peribadi semata-mata sahaja. Blog ini juga mengandungi maklumat yang dikumpulkan bagi tujuan rujukan sahaja di masa tua tuan empunya blog serta akan diabadikan sehingga ke anak cucu. Sebarang penggunaan bahan dari blog ini adalah atas risiko pengunjung sepenuhnya.

Pemilik blog tidak akan bertanggungjawab ke atas sebarang bentuk kerugian, secara langsung atau tidak dari maklumat dalam blog ini. Mohon untuk pastikan pengunjung blog ini berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen di sini sebab pemilik blog tidak akan bertanggungjawab secara langsung atau tidak langsung ke atas segala komen-komen yang diberikan oleh pengunjung. Segala komen adalah hak dan tanggungjawab pengunjung itu sendiri. Pemilik blog juga tidak menjamin ketepatan maklumat yang dipautkan dalam mana-mana entri.

Pemilik belog ini juga berhak untuk diberikan kredit sekiranya terdapat plagiat dari mana - mana entri yang telah dijadikan rujukan dengan izin. Segala aktiviti plagiat yang dirujuk tanpa keizinan adalah dilarang sama sekali.

Sekian terima kasih. Kredit untuk Jardness.com atas kenyataan di atas.



Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...