Monday, May 30, 2011

Kadar Tariff Jugak Bakal Diselaraskan...

Salam,

isu kenaikan kadar tariff elektrik jugak sudah diumumkan....dan lepas nih....jom naikkan kadar tariff hantaran kahwin, mas kahwin setiap individu....dan...

jom kita tengok hasil anak haram yang bakal naik mecanak - canak pulak....akibat kenaikkan kadar tariff yang telah ditentukan ..

eh...mana satu yang aku cakap nih...aper kaitan elektrik dan kahwin(orang)????kan bakal mak mertua or bapak mertua juga perlu guna elekrtrik....dan nak asuh anak - anak diorang jadi orang pun kene guna elektrik...dan kenaikkan tariff secara langsung menaikkan tariff kelangsungan hantaran nikah kahwin....sebab si suami kenelah berkorban sikit kan....tak kan nak anak diorang tanpa usaha....no money...no talk okeh...itu kater baru....

cinta - cintun...semua tidak bererti sama sekali....kesemuanya wang...dan wang jugak menggelapkan masa depan orang yang tak berduit.....maklumlah...semuanya wang okeh...:)

again...no money..no talk....you got it...babeh?????

nak lebih lanjutnyer...klik Taliff

Kalau suka, boleh Like:) Kalau minat, boleh Komen:)

6 comments:

Nur Hawa Mohd Zin said...

menurut Maybank..pinjaman bank yang dibuat akan meningkat disebabkan tekanan wang...

Yutaka Mushimura said...

hawa: yer ker..ahdoooiii...nak salah kan aper ek????wwaaaaaaaaaa...:(

bunga said...

entahhh la..kadnag2 penat nak pk pasal duit..hehe..

Yutaka Mushimura said...

bunga: betul..betul...sampai biler harus begini..:(

taliff said...

@Yutaka : wakakaka...oittt..thank youlah bagi backlink...terharu biru pulok~~~
keh keh keh

Yutaka Mushimura said...

taliff: aku backlink ko sebb ko dah tulis panjang2....pasal tariff tuh..:)

support mah..

~~Kenyataan Bertulis~~

Blog kepunyaan Yutaka Mushimura atau RisingSunAwakenMoon.blogspot.com adalah blog peribadi. Semua entri yang dihasilkan adalah berkisarkan kepada pendapat peribadi semata-mata sahaja. Blog ini juga mengandungi maklumat yang dikumpulkan bagi tujuan rujukan sahaja di masa tua tuan empunya blog serta akan diabadikan sehingga ke anak cucu. Sebarang penggunaan bahan dari blog ini adalah atas risiko pengunjung sepenuhnya.

Pemilik blog tidak akan bertanggungjawab ke atas sebarang bentuk kerugian, secara langsung atau tidak dari maklumat dalam blog ini. Mohon untuk pastikan pengunjung blog ini berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen di sini sebab pemilik blog tidak akan bertanggungjawab secara langsung atau tidak langsung ke atas segala komen-komen yang diberikan oleh pengunjung. Segala komen adalah hak dan tanggungjawab pengunjung itu sendiri. Pemilik blog juga tidak menjamin ketepatan maklumat yang dipautkan dalam mana-mana entri.

Pemilik belog ini juga berhak untuk diberikan kredit sekiranya terdapat plagiat dari mana - mana entri yang telah dijadikan rujukan dengan izin. Segala aktiviti plagiat yang dirujuk tanpa keizinan adalah dilarang sama sekali.

Sekian terima kasih. Kredit untuk Jardness.com atas kenyataan di atas.



Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...