Monday, May 30, 2011

Perang Dalaman

Salam,

korang jangan percaya tipu daya manusia nih sangat okeh...lagik - lagi kes biru - merah - hijau. putih dan bagainyer....dan kene lah berfikiran negatif...tau...sampai mati....itu kater kawan aku...hahhaha

nak lagi teruk, biler terjumpe kes nih kt tempat kerja...

yerlah kan...rambut sama hitam, hati lain - lain...dan korang kene hati - hati jangan kene tikam belakang pulak di kemudian hari.termasuklah gf - gf, bf - bf......cam kawan kepada kawan aku....semua pasal orang sendiri yang tidak mengenang budi....

ibarat kata Sun Tzu - Art Of War

He Lures His Enemy Into Coming or Obstructs Him From Coming....(chapter 6 - Empty And Full)

Kalau suka, boleh Like:) Kalau minat, boleh Komen:)

6 comments:

LiErOSe~QiEmi said...

uittt!! nape??? sapekah yang tergamak tipu watashi kita ni???

Yutaka Mushimura said...

CP Bunga: emm..virus mungkin akan tersebar di pejabat kita....beware..:)

tanya TK untuk lanjutnya...:)

Nasriq said...

ha! tanya la aku... tanya la... aku pun memang nak bukak kaunter pertanyaan ni...

Yutaka Mushimura said...

sila tutup kaunter esok pagi pukul 8.30..sebarang pertanyaan tidak akan dilayan...woohaaa...:)

taliff said...

keh keh keh, ini bunyik macam tak puas hati ni..kekekeke

Yutaka Mushimura said...

taliff: bnyi aper yang ko dengar???

aku tak dengar sebarang bunyi pun dlm belog aku...ahcoooiii:)

~~Kenyataan Bertulis~~

Blog kepunyaan Yutaka Mushimura atau RisingSunAwakenMoon.blogspot.com adalah blog peribadi. Semua entri yang dihasilkan adalah berkisarkan kepada pendapat peribadi semata-mata sahaja. Blog ini juga mengandungi maklumat yang dikumpulkan bagi tujuan rujukan sahaja di masa tua tuan empunya blog serta akan diabadikan sehingga ke anak cucu. Sebarang penggunaan bahan dari blog ini adalah atas risiko pengunjung sepenuhnya.

Pemilik blog tidak akan bertanggungjawab ke atas sebarang bentuk kerugian, secara langsung atau tidak dari maklumat dalam blog ini. Mohon untuk pastikan pengunjung blog ini berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen di sini sebab pemilik blog tidak akan bertanggungjawab secara langsung atau tidak langsung ke atas segala komen-komen yang diberikan oleh pengunjung. Segala komen adalah hak dan tanggungjawab pengunjung itu sendiri. Pemilik blog juga tidak menjamin ketepatan maklumat yang dipautkan dalam mana-mana entri.

Pemilik belog ini juga berhak untuk diberikan kredit sekiranya terdapat plagiat dari mana - mana entri yang telah dijadikan rujukan dengan izin. Segala aktiviti plagiat yang dirujuk tanpa keizinan adalah dilarang sama sekali.

Sekian terima kasih. Kredit untuk Jardness.com atas kenyataan di atas.



Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...