Friday, March 4, 2011

Semua Untuk Kamu, My Lovely Follower

Salam sayang,

hari nih aku tak tribute kat korang semua sebab sudi jadi follower dan silent reader....entry kali nih just meluah hati aku kat korang semua...sebab sudi baca entry aku yang entah hape - haper....hahahah....

oh ya, aku nak ucapkan terima kasih sangat - sangat kat korang, support aku punyer belog putik jagung nih...ek...so, aku nak tribute lagu kat korang semua...tett trett tet teeeetttt...mempersembahkan lagu Dangdut...


kredit kat yahoo image...

comel tak awek nih..aku entah biler dan camner la rupe awek aku nanti...hahahah:)

SEMUA UNTUK KAMU

penyanyi - Iwan dan penyanyi wanita nih aku tak ingat nama...maafkan aku ek...:)


Teruna......(Dara)

Kau selalu berdandan.....(ya ingin di pandang kamu)
Rambut mu di sisih......(ya ingin di pandang kamu)
Pipimu pakai bedak....(ya ingin dipandang kamu)
Bibirmu pakai lipstik....(ya ingin dipandang kamu) Baaannnggg..

Dara......(Teruna)

Kalau aku tetap cantik....(cintaku bertambah dalam)
yai yai yai....
Kalau aku tetap cantik....(diriku tak menyeleweng)

yai yai yai....
Oohhh ooo ya ya yai...

Dara

Semuanya untuk kamu,
Segalanya untuk kamu,
Sayangku cintaku,
Kasihku dan rinduku....
Sampai mati untuk kamu.....

Teruna

Pinta padamu juga,
Janganlah dibelah dua,
Kasihmu cintamu,
Berikalah padaku....


Teruna & Dara

Sayang,
Kaulah dambaan hidupku.....
Sayang,
Kaulah penglipurlaraku....
Ooohhh yayaya...
Ooohhhh yayaya...

Repeat semua lagu nih balik....1 kali okeh...

p.s : minggu nih, aku giler sibuk weh...cam runner pulak aku rase..assingment berlambak...tugas itu ini...jugak harus diselesain....aigooooo.....sila percaya okeh...;) peace no war....

Kalau suka, boleh Like:) Kalau minat, boleh Komen:)

0 comments:

~~Kenyataan Bertulis~~

Blog kepunyaan Yutaka Mushimura atau RisingSunAwakenMoon.blogspot.com adalah blog peribadi. Semua entri yang dihasilkan adalah berkisarkan kepada pendapat peribadi semata-mata sahaja. Blog ini juga mengandungi maklumat yang dikumpulkan bagi tujuan rujukan sahaja di masa tua tuan empunya blog serta akan diabadikan sehingga ke anak cucu. Sebarang penggunaan bahan dari blog ini adalah atas risiko pengunjung sepenuhnya.

Pemilik blog tidak akan bertanggungjawab ke atas sebarang bentuk kerugian, secara langsung atau tidak dari maklumat dalam blog ini. Mohon untuk pastikan pengunjung blog ini berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen di sini sebab pemilik blog tidak akan bertanggungjawab secara langsung atau tidak langsung ke atas segala komen-komen yang diberikan oleh pengunjung. Segala komen adalah hak dan tanggungjawab pengunjung itu sendiri. Pemilik blog juga tidak menjamin ketepatan maklumat yang dipautkan dalam mana-mana entri.

Pemilik belog ini juga berhak untuk diberikan kredit sekiranya terdapat plagiat dari mana - mana entri yang telah dijadikan rujukan dengan izin. Segala aktiviti plagiat yang dirujuk tanpa keizinan adalah dilarang sama sekali.

Sekian terima kasih. Kredit untuk Jardness.com atas kenyataan di atas.



Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...