Sunday, February 13, 2011

Selamat Hari Jadi Wahai Sayangku

Salam sayang,



Entry kali nih adalah entry yang dibuat khas untuk diri sendiri...maklumlah...peringatan menuju ke alam dewasa itu lebih penting dari mengingati sesuatu yang maya...

Emm....oleh kerana hari ini adalah hari memperingati tamatnya tahun ke 27 kehidupan aku di atas muka bumi nih..so, aku nak share dengan korang apa hadiah yang telah di bungkus oleh aku sendiri secara elok, secara rapi 5 - 6 tahun lepas, yer 5 - 6 tahun lepas. 

Sebenarnya....hadiah 5 - 6 tahun lepas tuh patut berada pada ...........oh..tak sangka aku sudah terlupa namanya..thanks GOD..aku dah terlupa nama dia....so, meh aku bukak apa yang telah dibungkus oleh aku dulu.giler lama kan...aku peram....sampai aku sendiri pon lupa apa yang aku bungkus dan tulis...heheeh....

xsabarnyer aku nak bukak...heheh..tak sabar betul lah...

Hadiah Tahun ke 28

1. Sekeping kad yang ada pemandangan indah, dan sekuntum bunga yang layu......sorilah..aku xder camera nak amek....camera hp pon rosak.

2. Wish word, jap - jap..aku nak bukak.....dan nak share kat sini..

Selamat Hari Jadi Ke 28. 

Hope you getting wonderful life and all the shining little star will around you forever.
May Allah bless you and your family every day. 

p.s : pada aku, selamat hari jadi sayangku, hatiku, jiwaku, rohku...engkaulah penemanku...sampai akhir hayat...cepat - cepat abiskan Master, dan terus ke PHD. Boleh banggakan ibu dan bapa...Kejayaan kamu, adalah kejayaan semua orang. Please banggakan mereka....tanpa meraka, siapalah kamu.

dah..dah...teruskan hidup..esok..nak melangkah ke hari yang baru....selamat tinggal nombor 27.

jom layan lagu The Ramlees - Itulah Sayang




Kalau suka, boleh Like:) Kalau minat, boleh Komen:)

6 comments:

shazailaana said...

slmt hari lahir yg ke28...=)

Hafidzah Hafidz said...

happy belated buffday..sweet 28 hehe =)

Yutaka Mushimura said...

Ana : terima kasih..ader gak..orang nak wish kat saya...terharu...:P

Yutaka Mushimura said...

hafizah: tq...tq..terharu lagik....sangat - sangat berterima kasih atas wish - wish...hope semua orang jugak happy always...:P

bunga_rose said...

eh...dah tua dah rupenye... ai baru suwett 27 hikhik..

happy belated bedey en jupun

Yutaka Mushimura said...

cp Bunga : dah tua dah...heheh..tq ek..kasik wish...:)

~~Kenyataan Bertulis~~

Blog kepunyaan Yutaka Mushimura atau RisingSunAwakenMoon.blogspot.com adalah blog peribadi. Semua entri yang dihasilkan adalah berkisarkan kepada pendapat peribadi semata-mata sahaja. Blog ini juga mengandungi maklumat yang dikumpulkan bagi tujuan rujukan sahaja di masa tua tuan empunya blog serta akan diabadikan sehingga ke anak cucu. Sebarang penggunaan bahan dari blog ini adalah atas risiko pengunjung sepenuhnya.

Pemilik blog tidak akan bertanggungjawab ke atas sebarang bentuk kerugian, secara langsung atau tidak dari maklumat dalam blog ini. Mohon untuk pastikan pengunjung blog ini berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen di sini sebab pemilik blog tidak akan bertanggungjawab secara langsung atau tidak langsung ke atas segala komen-komen yang diberikan oleh pengunjung. Segala komen adalah hak dan tanggungjawab pengunjung itu sendiri. Pemilik blog juga tidak menjamin ketepatan maklumat yang dipautkan dalam mana-mana entri.

Pemilik belog ini juga berhak untuk diberikan kredit sekiranya terdapat plagiat dari mana - mana entri yang telah dijadikan rujukan dengan izin. Segala aktiviti plagiat yang dirujuk tanpa keizinan adalah dilarang sama sekali.

Sekian terima kasih. Kredit untuk Jardness.com atas kenyataan di atas.



Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...