Saturday, February 26, 2011

No Condom - NO PLAY PLAY

Salam sayang,

Emm..jap..jap..nak upload figura...

kredit kat kawan aku punyer FB...nama tak boleh reveal okeh.

Nih orang putih punyer advertisement...jap..jap..aku nak tulis balik..

He says ' No Condom" dan Minah - minah pulak...say "NO PLAY PLAY" sila buat gaya Phua Chu Kang okeh...hehehe..Phua Chu Kang, Jangan marah ek..aku petik nama anda..:)

Asalnyer...advertise camnih..adelah bertujuan untuk kesedaran Aids...ek....tapi, sedar tak sedar....orang putih telah mencocok minda kita dengan perkataan sebaliknya....emm..korang paham ker tak ape aku pikir...???haaa..nah aku kasik contoh mudah.....

Kalu kita diberi pilihan :

No Condom - No Play - Play...

MAKA...

If You Had Condom, You May Play - Play.....emmm...kaedah nih okehlah kalau dah berkahwin, suami or isteri telah dijangkiti Aids...kalau untuk orang bujang cam aku nih camner pulak???

Can You Enjoy Play - Play If You Had Buy Condom Everywhere????giler ke haper aku nak buat bende ngarut nih.....so...alangkah baiknya kalu slogan berikut digunapakai...

He says ' No Condom" dan Minah - minah pulak...say "NO PLAY PLAY"

kepada

He says ' No Condom" dan Minah - minah pulak...say "STILL NO PLAY - PLAY UNTIL WE GET MARRY OK. UNDERSTAND WHAT I SAID!!!!" dengan penuh nada kekerasan dan ketegasan...sila jangan ternoda ok....aku sayangkan girl - girl di luar sana...

p.s: Sungguh..jagailah mahkota korang semua ek...nih pesanan untuk aku ok...even aku lelaki pun aku punya mahkota aku sendiri...okeh...please....Peace No War...No Aids...No Play - Play....mak bapak tak suka...:)

Jangan Terasa Okeh...

Kalau suka, boleh Like:) Kalau minat, boleh Komen:)

10 comments:

KUREKURE COMEL said...

betul2...hehehe....


lagi kan melakukan perbuatan zina kan berdosa besar....

Yutaka Mushimura said...

mina: betul tuh....jauhi zina...itu lebih baik...:)

4miN93~~ said...

setuju dengan artikel lu...
menjauhi zina & mengelakkan penyakit berbahaya Aids...

mcm best je slogan dia..
he says " no condom"
she says "no play-play"

apa2 pon terbaikla..

terkini: http://beloganakmuda.blogspot.com

Yutaka Mushimura said...

4min: heheh..terbaik gak..belog bro...okeh..gua terjahinyer..:)

Zaid said...

sangat tepat

Yutaka Mushimura said...

zahirah: tq...semua advertisement tuh boleh tgk kat midvelly..KL...hehhehe:)

♥sophie♥ said...

sokong sokong ;DD ngee
DIRIMU BEGITU BERHARGA :)

Yutaka Mushimura said...

sophie: betul...please jaga diri memasing okeh...pastikan yang terbaik buat dirimu...hhehe:)sokong gak sophie

Cik Ikan ! said...

sokong2 ! ngee ;P

http://gadiskacak.blogspot.com

Yutaka Mushimura said...

tq cik ikan kerana sokong...yipeeyy:)

~~Kenyataan Bertulis~~

Blog kepunyaan Yutaka Mushimura atau RisingSunAwakenMoon.blogspot.com adalah blog peribadi. Semua entri yang dihasilkan adalah berkisarkan kepada pendapat peribadi semata-mata sahaja. Blog ini juga mengandungi maklumat yang dikumpulkan bagi tujuan rujukan sahaja di masa tua tuan empunya blog serta akan diabadikan sehingga ke anak cucu. Sebarang penggunaan bahan dari blog ini adalah atas risiko pengunjung sepenuhnya.

Pemilik blog tidak akan bertanggungjawab ke atas sebarang bentuk kerugian, secara langsung atau tidak dari maklumat dalam blog ini. Mohon untuk pastikan pengunjung blog ini berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen di sini sebab pemilik blog tidak akan bertanggungjawab secara langsung atau tidak langsung ke atas segala komen-komen yang diberikan oleh pengunjung. Segala komen adalah hak dan tanggungjawab pengunjung itu sendiri. Pemilik blog juga tidak menjamin ketepatan maklumat yang dipautkan dalam mana-mana entri.

Pemilik belog ini juga berhak untuk diberikan kredit sekiranya terdapat plagiat dari mana - mana entri yang telah dijadikan rujukan dengan izin. Segala aktiviti plagiat yang dirujuk tanpa keizinan adalah dilarang sama sekali.

Sekian terima kasih. Kredit untuk Jardness.com atas kenyataan di atas.



Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...