Thursday, February 24, 2011

Mencari Barang Yang Hilang

Salam sayang,

Hari nih aku tak nak taip panjang - panjang...time is running out...ticking like a time bomb...until finish at 3 March 2011. huhuhuhu...aku ari nih nak ber omputih jap....

So, aku nak cerita sekarang aku sedang mencari barang yang hilang....mesti korang tertanya - tanya apakah barang yang hilang tuh kan...kalu betul, sila angkat tangan kanan dan letakkan pada bahu kiri korang....okeh..

Mari kite usha barang apakah yang aku sedang cari???lets rolled it bebeh...

..
..
..
..

kredit dari Yahoo Image

Adakah awek or gf aku yang hilang????

mestilah bukan...sebab aku kan dah gitau awal - awal..aku tak de awek.....ngertik kamuk...so, kalu bukan...aper...aper...rolled lagik okeh...

..
..
..
..
..
..
kredit dari Yahoo Image

Adakah sesuatu yang berwarna pink - pinky aku yang hilang????

mestilah bukan...sebab aku bukan nyer girl okeh...tak rock arr...suka warna pink - pink.....grrrrr...so, kalu bukan...aper...aper...rolled lagik okeh...

..
..
..
..
..
kredit dari Yahoo Image

Adakah kucing aku yang hilang, dicuri oleh orang???....Bukan diatas okeh...Figura tuh just sebagai perhiasan okeh...cam iklan aiskrim...cadangan untuk pehiasan...

mestilah bukan...sebab aku dah lama tak bela kucing okeh...tapi, biler tengok kucing tuh, cuteeeyyy sangat...lagik - lagi si minah yang pegang kucing tuh.....so, kalu bukan...aper...aper...rolled lagik okeh...

..
..
..
..
..



Adakah  follower aku yang hilang???....ohh..biler aku tengok, follower aku, setia dengan belog nih, terus aku jadi terharu...biru air laut

So, tak der follower aku yang hilang....sebab aku check sorang demi sorang okeh...huh..seb bek tak der yang hilang.....so, kalu bukan...aper...aper...rolled lagik okeh...





..
..
..
..
..


kredit dari Yahoo Image

Adakah  briefcase aku yang hilang???....huhuhuhu...inilah barang yang aku cari....banyak bende penting dalam nih weh..aku tak tipu.....huhuhuhuhuhuhuhu..nih nak nangis nih....

So, please korang semua, tolong doakan aku dapat jumpe briefcase aku nih balik....huhuhuhu...sebab doa - doa korang amat bermakna buat diriku.....tuh pun kalu mahu..okeh...

p.s : sangat - sangat mengerami betul, asal nak guna ja ilang, asal ilang ja nak guna....nih mesti anak - anak jin dok men sorok - sorok barang aku......huhuhu..aku nak guna weh.....:)


Kalau suka, boleh Like:) Kalau minat, boleh Komen:)

4 comments:

bunga_rose said...

amboiiii sekarang entry asik awek2 cun yg hot2 ajer.. hihihih.. dasyaaaatttt hikhik

ilang beg ker? oloo patut la nmpk cam kucing ilang anak je tadi hahahaah

ops!! harap2 jumpa la erk yg dicari

Yutaka Mushimura said...

CP Bunga : yup kehilangan barang berharga.......tuh belum bini lagik...kalu bini....woohaa..nangi tak berlagu la jawabnyer..:)

fatian athiea said...

aishkk..gambar prempuan je ramai ni..

Yutaka Mushimura said...

miz molecule: sila menjelesinyer pun....hhahaha..biler tak der awek, nih yang bleh enjoy...tak der penjajahan minda...okeh...kui3x...:)

aku sedang berlawak...okeh...sila jgn salah paham.

~~Kenyataan Bertulis~~

Blog kepunyaan Yutaka Mushimura atau RisingSunAwakenMoon.blogspot.com adalah blog peribadi. Semua entri yang dihasilkan adalah berkisarkan kepada pendapat peribadi semata-mata sahaja. Blog ini juga mengandungi maklumat yang dikumpulkan bagi tujuan rujukan sahaja di masa tua tuan empunya blog serta akan diabadikan sehingga ke anak cucu. Sebarang penggunaan bahan dari blog ini adalah atas risiko pengunjung sepenuhnya.

Pemilik blog tidak akan bertanggungjawab ke atas sebarang bentuk kerugian, secara langsung atau tidak dari maklumat dalam blog ini. Mohon untuk pastikan pengunjung blog ini berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen di sini sebab pemilik blog tidak akan bertanggungjawab secara langsung atau tidak langsung ke atas segala komen-komen yang diberikan oleh pengunjung. Segala komen adalah hak dan tanggungjawab pengunjung itu sendiri. Pemilik blog juga tidak menjamin ketepatan maklumat yang dipautkan dalam mana-mana entri.

Pemilik belog ini juga berhak untuk diberikan kredit sekiranya terdapat plagiat dari mana - mana entri yang telah dijadikan rujukan dengan izin. Segala aktiviti plagiat yang dirujuk tanpa keizinan adalah dilarang sama sekali.

Sekian terima kasih. Kredit untuk Jardness.com atas kenyataan di atas.



Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...