Friday, August 13, 2010

Tribute Buat Cik Puan Bunga Ke 11th




Salam kat korang ,

Hari nih aku nak buat entry khas lagi untuk Cik Puan Bunga yang sama - sama menjadi follower belog biru air laut nih dengan Cik Puan FidaGhazi. Masa laging antara masa Cik Puan Bunga dan Cik Puan FidaGhazi adalah hampir kurang 1800 saat ja. Maybe terlebih tapi kurang dari 3600 saat. So, terpikir lak untuk simpan jap harapan nak buat entry ni semalam...

~~gilos kentang ayat teknikal~~

emm, lagipon aku dah janji siap post komen lagi dalam belog dia yang aku akan buat entry khas untuk follower yang ke 11th nih. Ape - ape pon, aku nak ucapkan:

~~Selamat Datang Ke Taman Sekodeng~~

~~kat sini Cik Puan Bunga boleh tengok air laut biru dan mana tau ade la sorang dua orang tengah dok bergolek - golek sincan kt tepi pasir tuh~~

~~yang penting itu bukanlah aku...~~

~~hehehehheheheh~~

Oklah, x mo cakap lebih2...ops...xmo taip lebih2....tp pada aku, entry yang Cik Puan Bunga buat nih pon agak best, kreatif dan ade efek berkesan gitu...itu pandangan peribadi.maybe korang ade pandangan lain, meh share same kat sini. Sharing is caring. tuh yang penting..betul x???

apa lagi, jom sama - sama pakat terjah pulak belog tu...

~~Belog kaler - kaler~~



~~Figura Edit Secara Lukisan ~~


Lupa pulak, ni nak habaq mai, anak dia ade aku boh dalam entry aku yang sudah...golos comei...

~~Holllaaaaaa~~

see ya then.

1 comments:

Yutaka Mushimura said...

ni versi lukisan lah CP Bunga...

~~aigoooo~~

~~boleh..nak boh pas nih...saje nak tgk CP Bunga komen aper....

~~haahhah~~

~~Kenyataan Bertulis~~

Blog kepunyaan Yutaka Mushimura atau RisingSunAwakenMoon.blogspot.com adalah blog peribadi. Semua entri yang dihasilkan adalah berkisarkan kepada pendapat peribadi semata-mata sahaja. Blog ini juga mengandungi maklumat yang dikumpulkan bagi tujuan rujukan sahaja di masa tua tuan empunya blog serta akan diabadikan sehingga ke anak cucu. Sebarang penggunaan bahan dari blog ini adalah atas risiko pengunjung sepenuhnya.

Pemilik blog tidak akan bertanggungjawab ke atas sebarang bentuk kerugian, secara langsung atau tidak dari maklumat dalam blog ini. Mohon untuk pastikan pengunjung blog ini berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen di sini sebab pemilik blog tidak akan bertanggungjawab secara langsung atau tidak langsung ke atas segala komen-komen yang diberikan oleh pengunjung. Segala komen adalah hak dan tanggungjawab pengunjung itu sendiri. Pemilik blog juga tidak menjamin ketepatan maklumat yang dipautkan dalam mana-mana entri.

Pemilik belog ini juga berhak untuk diberikan kredit sekiranya terdapat plagiat dari mana - mana entri yang telah dijadikan rujukan dengan izin. Segala aktiviti plagiat yang dirujuk tanpa keizinan adalah dilarang sama sekali.

Sekian terima kasih. Kredit untuk Jardness.com atas kenyataan di atas.



Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...