Wednesday, August 11, 2010

Jam 6.00 Pagi


~~selamat pagi...kate budak comel tuh~~

Salam pagi - pagi Malaysia,


ari nih entry nak citer pasal pukul 6 pagi. nape pukul enam pagi.....(emm..aku sedang berfikir. berikan aku beberapa saat )

Oh..korang da baca..xsempat untuk aku berfikir. Kah3x...aku citer pasal arini aku datang awal gilos kat opis ari nih...xpernah - pernah aku buat lak...maybe aku kepanasan kt rumah kot pas minum 1 botol air mineral....mungkin.

meh la aku nak kaitkan dengan jam enam pagi nih......(aigoo...otak jam jap..xtau nak tulis aper pas nih)

..
..
..
..

~~x jumpe lak kat wikipedia nak carik pasal 6 pagi.~~

Tapi pernah x korang terpikir lagu TIGA PAGI - P. RAMLEE tuh ditukar kepada PUKUL ENAM PAGI - YUTAKA MUSHIMURA yang buat lak......hahahaks...entah la pulak nak reka lirik camne ek...

so, meh la aku ajak korang layan dulu lagu yang aku tgh layan nih...gilos best. syahdu sedan, ala kete sedan..


dan lagu Alleycat - Tangga - Tangga Ke Pintu Bahagia.

mungkin yang nih best siket kot untuk korang yang tengah sakan bercinta maut sekarang nih...

~~heheheheh~~

4 comments:

thyYunx said...

sye mmg minat ppe je bnombr 6 ni.eeeehehee

LiErOSe~QiEmi said...

saye nak saman anda kerna menggunakan gambar anakanda saye tanpa kebenaran!! sila bayar saye 1 juta!!!

Yutaka Mushimura said...

anak cik puan bunga memang comel...

~~heheheheh~~

jangan mara...naaa

LiErOSe~QiEmi said...

sebbaik bulan pose tau.. klu tak nak gak teruskan saman tu..hihihih.. ok dah folo daaa

~~Kenyataan Bertulis~~

Blog kepunyaan Yutaka Mushimura atau RisingSunAwakenMoon.blogspot.com adalah blog peribadi. Semua entri yang dihasilkan adalah berkisarkan kepada pendapat peribadi semata-mata sahaja. Blog ini juga mengandungi maklumat yang dikumpulkan bagi tujuan rujukan sahaja di masa tua tuan empunya blog serta akan diabadikan sehingga ke anak cucu. Sebarang penggunaan bahan dari blog ini adalah atas risiko pengunjung sepenuhnya.

Pemilik blog tidak akan bertanggungjawab ke atas sebarang bentuk kerugian, secara langsung atau tidak dari maklumat dalam blog ini. Mohon untuk pastikan pengunjung blog ini berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen di sini sebab pemilik blog tidak akan bertanggungjawab secara langsung atau tidak langsung ke atas segala komen-komen yang diberikan oleh pengunjung. Segala komen adalah hak dan tanggungjawab pengunjung itu sendiri. Pemilik blog juga tidak menjamin ketepatan maklumat yang dipautkan dalam mana-mana entri.

Pemilik belog ini juga berhak untuk diberikan kredit sekiranya terdapat plagiat dari mana - mana entri yang telah dijadikan rujukan dengan izin. Segala aktiviti plagiat yang dirujuk tanpa keizinan adalah dilarang sama sekali.

Sekian terima kasih. Kredit untuk Jardness.com atas kenyataan di atas.



Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...