Thursday, July 1, 2010

Katak Hijau

Alooo....

Aq kembali balik dari kesibukan kerja - kerja diofis, nak lari2 jap tepi pantai BIRU AIR LAUT nih. Harap - harap bos aq x panggil aq sampai abis menjadi " sasterawan " belog nih..

~~Dulu - dulu nak jadi sasterawan ala A.Samad Said~~
(tapi dok jadi lagu lain lah pulak.Takper, janji hidup happy selalu)


Perh. sekali pandang leh buat sifu nih...~~muamuamuamua~~
Figura nih aq ambil dari flickr.
(Hangpa jangan marah naa...)

Hari ni aq nak cite ape kaitan entry kali nih.

KATAK HIJAU

Haaa...aq sebenarnye da xtau nak cakap ape da pasal muka aq nih..da semakin menjadi katak hijau.( maybe aq tersilap amalkan "SAGE MODE".Tuh ninjutsu si Naruto lah)

~~bleh ker terima alasan aq nih???~~
(kalu x terima, korang boleh pi ambil senapang Gajah then tembak je aq, sebelum aq berubah menjadi KATAK)

Aq pon x tau da nak buat camne dgn JERAWAT yang mengubah muka aq menjadi

~~~~~KATAK HIJAU~~~~~
(kalau korang nampak kat tepi rumah korang ade katak hijau, sila jangan bunuh ia)

~~berkemungkinan aq telah berubah menjadi KATAK HIJAU~~~

~~~HohohoohohohohohohoH~~~

~~Tolong aq bantu aq. Aq perlukan komen untuk aq kembali menjadi manusia NORMAL~~

2 comments:

wawa said...

ermm..cuba amalkan buah tomato..
baik sgt2 untuk muka..
macam nie.. http://wawalovers.blogspot.com/2010/03/tomatomen.html

wawa selalu amal macam nie, dari dulu lagi.. cuba try.. klik cini..

http://www.youtube.com/watch?v=nKrUEtk01Js&feature=PlayList&p=B89AEB199BD7A81E&playnext_from=PL&playnext=1&index=6


xpon guna putih telur..
http://www.youtube.com/watch?v=Rk4xdYt3ick&feature=channel

wawa selalu buat dua nie je.. inipon dah cukup kot..
kena rajin ye ..nak cantik kenalah usaha..kan,kan...

Yutaka Mushimura said...

ye ker..wawa..

~~nanti chek praktik sama~~

~~bersama kita bermuka cantik~~

~~~heeheheeh~~

~~Kenyataan Bertulis~~

Blog kepunyaan Yutaka Mushimura atau RisingSunAwakenMoon.blogspot.com adalah blog peribadi. Semua entri yang dihasilkan adalah berkisarkan kepada pendapat peribadi semata-mata sahaja. Blog ini juga mengandungi maklumat yang dikumpulkan bagi tujuan rujukan sahaja di masa tua tuan empunya blog serta akan diabadikan sehingga ke anak cucu. Sebarang penggunaan bahan dari blog ini adalah atas risiko pengunjung sepenuhnya.

Pemilik blog tidak akan bertanggungjawab ke atas sebarang bentuk kerugian, secara langsung atau tidak dari maklumat dalam blog ini. Mohon untuk pastikan pengunjung blog ini berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen di sini sebab pemilik blog tidak akan bertanggungjawab secara langsung atau tidak langsung ke atas segala komen-komen yang diberikan oleh pengunjung. Segala komen adalah hak dan tanggungjawab pengunjung itu sendiri. Pemilik blog juga tidak menjamin ketepatan maklumat yang dipautkan dalam mana-mana entri.

Pemilik belog ini juga berhak untuk diberikan kredit sekiranya terdapat plagiat dari mana - mana entri yang telah dijadikan rujukan dengan izin. Segala aktiviti plagiat yang dirujuk tanpa keizinan adalah dilarang sama sekali.

Sekian terima kasih. Kredit untuk Jardness.com atas kenyataan di atas.



Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...