Tuesday, July 3, 2012

Ainan Tasneem | Aku Suka Dia

kredit kat Youtube Image
Salam,

Ini lagu jiwang....menjiwang lagi....woohaaaa....lagu ini sebenarnye ader cerita disebaliknya.....emmm, bila kita dengar lagu nih betul - betul....memang tertarik dengan lirik - liriknya....amat sempoi gitu...hehhehe..



tq again for my love...cik Hamizah sebab bagi lagu nih......still rase jiwang biler mendengarnya...hooolaaaaa
Jom layan lagu nih....:)

Ainan Tasneem - Aku Suka Dia
Aku lihat dia disana
Aku ingin mendekatinya
Aku cuba menghampirinya
Lalu aku menyapa dia
Dia pun membuka bicara
Dan aku mulai mengenalnya
Kita mulai bermain mata
Mula timbul rasa bahagia
Bila..... dia, mendekati diriku
Hatiku rasa sesuatu
Bila.... dia, senyum pada diriku
Hatiku rasa tak menentu....
 Ooooo...Oooo.....
Kekadang hati ku bertanya
Adakah dia dah berpunya
Kerana diriku berasa
Aku jatuh hati padanya
Aku ingin memilikinya
Aku ingin menjaga dia
Aku ingin mencinta dia
Aku ingin hidup dengannya
Bila..... dia, mendekati diriku
Hatiku rasa sesuatu
Bila..... dia, senyum pada diriku
Hatiku rasa tak menentu
Mungkinkah aku, kan berjumpa dengannya
Untuk meluahkan rasa
Mungkinkah aku, kan berdiam diri saja
Menunggu cinta darinya......
Oooooo....
Ku terima satu nota
darimu
Yang tertulis ‘Aku suka kamu
Bila.... dia, mendekati diriku
Hatiku rasa sesuatu.....
Bila....... dia, senyum pada diriku
Hatiku rasa tak menentu......
Akhirnya kini ku kan mampu ceria
Diriku sangat gembira
Akhirnya kini, aku mulai bahagia
Menerima cinta darinya.......
OOooo...Oooooo.....
Aku suka dia
p.s: mood jiwang kembali lagik....woohaaaaaa...:) tq for reading.
Kalau suka, boleh Like:) Kalau minat, boleh Komen:)

6 comments:

bunga_rose said...

kemaiinnnn..

oit, dah suka sila pinang, dah pinang sila kawin hahaahahah..

Tukang Karut said...

suka suka je ko suka dia...

Yutaka Mushimura said...

@bunga_rose

dah suke nanti sy rembat....hahhaha

Yutaka Mushimura said...

@Tukang Karut

dah suka mesti lah suka...bukan suka yang suka - suka...salah suka - suka nanti buruk padahnya..

:)

Miss Etown said...

hahaha. nice entry. im already follow u.. feel free to visit n follow my blog. thanks :)

m a r i s s a said...

jiwang mode is ON! hahaha

*jom visit my blog: www.diyanamarissa.com

~~Kenyataan Bertulis~~

Blog kepunyaan Yutaka Mushimura atau RisingSunAwakenMoon.blogspot.com adalah blog peribadi. Semua entri yang dihasilkan adalah berkisarkan kepada pendapat peribadi semata-mata sahaja. Blog ini juga mengandungi maklumat yang dikumpulkan bagi tujuan rujukan sahaja di masa tua tuan empunya blog serta akan diabadikan sehingga ke anak cucu. Sebarang penggunaan bahan dari blog ini adalah atas risiko pengunjung sepenuhnya.

Pemilik blog tidak akan bertanggungjawab ke atas sebarang bentuk kerugian, secara langsung atau tidak dari maklumat dalam blog ini. Mohon untuk pastikan pengunjung blog ini berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen di sini sebab pemilik blog tidak akan bertanggungjawab secara langsung atau tidak langsung ke atas segala komen-komen yang diberikan oleh pengunjung. Segala komen adalah hak dan tanggungjawab pengunjung itu sendiri. Pemilik blog juga tidak menjamin ketepatan maklumat yang dipautkan dalam mana-mana entri.

Pemilik belog ini juga berhak untuk diberikan kredit sekiranya terdapat plagiat dari mana - mana entri yang telah dijadikan rujukan dengan izin. Segala aktiviti plagiat yang dirujuk tanpa keizinan adalah dilarang sama sekali.

Sekian terima kasih. Kredit untuk Jardness.com atas kenyataan di atas.



Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...