Wednesday, August 3, 2011

Power Words For Today | Part 7

kredit for Yahoo Image
Morning everyone....

Hope you are enjoy the fasting month this year no matter you are....no matter you go...no matter you get caught by JAKIM cause of eating in front of us....woohaaa...just kidding. 

As promise, whenever Power Words For Today is appear, I will turn to Japanese English Style mode okeh...hahhahkkk.. I wonder how can I follow the Japanese English Style mode....ohh...this is wenesday...so, I will compute the Power Words For Today onto the frame picture. hahahh...Let seee....what it is??







haaa...you got that....

p.s: to Taliff, enjoy the freaking show for this words...then again, your words for this day is also awesome man...Click HERE to see what Taliff words....

Kalau suka, boleh Like:) Kalau minat, boleh Komen:)

14 comments:

taliff said...

I got this all such great Idea From You my friend. So I adopted it in my post as well and It Work!! Thank For the Inspiration!! huhuhu

mizzura said...

salam ramadan..

die with honor & pride :-)

Yutaka Mushimura said...

taliff: hahhaks..what a great move also...:) keep it up up away

Yutaka Mushimura said...

mizzura: with my pleasure...die with honor...too to you ..and salam ramadhan

TYNTHA LANA said...

Prepare for die lah nie..mintak2 la (mengharap giler ni) blog lana sikit sebanyak boleh jadi sbahagian dri peparation tu ^__^

Siti Arfah said...

Terbaik!! Salam ramadhan kareem. :)

Yutaka Mushimura said...

lana: hahahks. jgn prepeare to die yang bukan2 tau...berjihad ke Jalan Allah boleh lah...:)

Yutaka Mushimura said...

Siti Arfah: heheh..tq..tq...puji jgn melangit sangat ek....kang tak boleh turun berpijak ke bumi pulak....hahhaaks.:)

Siti Arfah said...

Hehe. Relax2. hihi. Most welkem. :)

Yutaka Mushimura said...

siti arfah: tq kat awk jugak...what a happy family you had...:)nice

Siti Arfah said...

:)

dilladoodledat said...

heee i love it !

Yutaka Mushimura said...

siti: tq jugak...:)

Yutaka Mushimura said...

dila: im love it..eh...cam tema lagu mekdi pulak...hahaa

~~Kenyataan Bertulis~~

Blog kepunyaan Yutaka Mushimura atau RisingSunAwakenMoon.blogspot.com adalah blog peribadi. Semua entri yang dihasilkan adalah berkisarkan kepada pendapat peribadi semata-mata sahaja. Blog ini juga mengandungi maklumat yang dikumpulkan bagi tujuan rujukan sahaja di masa tua tuan empunya blog serta akan diabadikan sehingga ke anak cucu. Sebarang penggunaan bahan dari blog ini adalah atas risiko pengunjung sepenuhnya.

Pemilik blog tidak akan bertanggungjawab ke atas sebarang bentuk kerugian, secara langsung atau tidak dari maklumat dalam blog ini. Mohon untuk pastikan pengunjung blog ini berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen di sini sebab pemilik blog tidak akan bertanggungjawab secara langsung atau tidak langsung ke atas segala komen-komen yang diberikan oleh pengunjung. Segala komen adalah hak dan tanggungjawab pengunjung itu sendiri. Pemilik blog juga tidak menjamin ketepatan maklumat yang dipautkan dalam mana-mana entri.

Pemilik belog ini juga berhak untuk diberikan kredit sekiranya terdapat plagiat dari mana - mana entri yang telah dijadikan rujukan dengan izin. Segala aktiviti plagiat yang dirujuk tanpa keizinan adalah dilarang sama sekali.

Sekian terima kasih. Kredit untuk Jardness.com atas kenyataan di atas.



Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...