Monday, August 15, 2011

Hari Ini Boleh Tengok BONUS Dah Masuk Ker Belum...

kredit kat Yahoo Image
Salam,

Bonus....Bonus.....Dimana Kau???

Yer...kalu tak silap aku, hari nih kakitangan kerajaan boleh mulai usha akaun masing - masing.....dan berdoalah supaya korang semua boleh dapat bonus yang melimpah ruah.....rezeki PM nak kasik...










Ingat BONUS....Ingat PM.....Ingat 1 Malaysia......

terima kasih..

p.s: oh yer..pekerja kontrak kerajaan dapat bonus ker ek???den tak tau arrr....kalu dapat, sila info - info me...meh

 Kalau suka, boleh Like:) Kalau minat, boleh Komen:)

5 comments:

Yutaka Mushimura said...

@azu

rasenyer takder lagik...:(

hazman aka species1980 said...

HURMMM.... takpelaa...ade rezeki lain tue...

Yutaka Mushimura said...

@hazman aka species1980

oh..hari nih baru tau..contract for service n contract on service dapat bonus....so...bergumbiralah....:)

~SaL IjOu~ said...

aduh..blom sah jawatan lam gomen lagi..tunggu tahun depan la jwbnye..huhu

Yutaka Mushimura said...

@~SaL IjOu~

oh..dengar katanyer COS..CFS pun dapat..waima pekerja sambilan gov pun..so rasenyer semua orang gov dapat..insyaAllah..ce sal ijo tanyer orang kewangan....

~~Kenyataan Bertulis~~

Blog kepunyaan Yutaka Mushimura atau RisingSunAwakenMoon.blogspot.com adalah blog peribadi. Semua entri yang dihasilkan adalah berkisarkan kepada pendapat peribadi semata-mata sahaja. Blog ini juga mengandungi maklumat yang dikumpulkan bagi tujuan rujukan sahaja di masa tua tuan empunya blog serta akan diabadikan sehingga ke anak cucu. Sebarang penggunaan bahan dari blog ini adalah atas risiko pengunjung sepenuhnya.

Pemilik blog tidak akan bertanggungjawab ke atas sebarang bentuk kerugian, secara langsung atau tidak dari maklumat dalam blog ini. Mohon untuk pastikan pengunjung blog ini berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen di sini sebab pemilik blog tidak akan bertanggungjawab secara langsung atau tidak langsung ke atas segala komen-komen yang diberikan oleh pengunjung. Segala komen adalah hak dan tanggungjawab pengunjung itu sendiri. Pemilik blog juga tidak menjamin ketepatan maklumat yang dipautkan dalam mana-mana entri.

Pemilik belog ini juga berhak untuk diberikan kredit sekiranya terdapat plagiat dari mana - mana entri yang telah dijadikan rujukan dengan izin. Segala aktiviti plagiat yang dirujuk tanpa keizinan adalah dilarang sama sekali.

Sekian terima kasih. Kredit untuk Jardness.com atas kenyataan di atas.



Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...