Saturday, June 4, 2011

Sayangku - Nak Try Tiru Gaya Seth 1 Kali

Salam,

sayangku....eh..jap..jap..ini adelah promotion untuk tah sesaper yang menjadi kekasih gelapku...wooha...

okeh..sambung balik.

sayangku....cintaku...kasihku.....saya mau awak tau saya suka sama awak....Saraheyooo....

okeh..simple...but..hanya akan diungkap secara jelas sambil bisik - bisik ditelinga biler jadi kenyataan...wooha...

tapi....sekarang...hanya mampu tengok Seth dan Nora Elena ja camnih.....aiiigoooo....:)

Tuan TK lagi expert bab - bab nih...oh yer, Taliff pun hebat jugak.

p.s : pada Miss Molecule....cepat2 kahwin okeh...jangan luper jemput aku sekali gi makan kenduri....hehehheh

Kalau suka, boleh Like:) Kalau minat, boleh Komen:)

6 comments:

Nur Hawa Mohd Zin said...

suma cakap pasal seth ni...hahah..awe tak tahu pun sebab tak tgk cerita tu :)

misz molecule said...

ek eh..apesal aku pulak yg ko mintak kawen cepat2 ni??



aigoo..tak tahu pulak ada entri spesel kli ni.ngeeee

taliff said...

Aper kaitan aku dengan Nora elana???? wakakakak....

Yutaka Mushimura said...

hawa: tengok..jangan tak tengok..:)

Yutaka Mushimura said...

miz molecule: tuh mendoakan kawan jugak...ini entry balas entry ko yang dok kater Seth camtuh...hhahaha

Yutaka Mushimura said...

taliff: nora elena takder kaitan...Seth jer ader siket2...ahcooii

~~Kenyataan Bertulis~~

Blog kepunyaan Yutaka Mushimura atau RisingSunAwakenMoon.blogspot.com adalah blog peribadi. Semua entri yang dihasilkan adalah berkisarkan kepada pendapat peribadi semata-mata sahaja. Blog ini juga mengandungi maklumat yang dikumpulkan bagi tujuan rujukan sahaja di masa tua tuan empunya blog serta akan diabadikan sehingga ke anak cucu. Sebarang penggunaan bahan dari blog ini adalah atas risiko pengunjung sepenuhnya.

Pemilik blog tidak akan bertanggungjawab ke atas sebarang bentuk kerugian, secara langsung atau tidak dari maklumat dalam blog ini. Mohon untuk pastikan pengunjung blog ini berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen di sini sebab pemilik blog tidak akan bertanggungjawab secara langsung atau tidak langsung ke atas segala komen-komen yang diberikan oleh pengunjung. Segala komen adalah hak dan tanggungjawab pengunjung itu sendiri. Pemilik blog juga tidak menjamin ketepatan maklumat yang dipautkan dalam mana-mana entri.

Pemilik belog ini juga berhak untuk diberikan kredit sekiranya terdapat plagiat dari mana - mana entri yang telah dijadikan rujukan dengan izin. Segala aktiviti plagiat yang dirujuk tanpa keizinan adalah dilarang sama sekali.

Sekian terima kasih. Kredit untuk Jardness.com atas kenyataan di atas.



Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...