Monday, June 6, 2011

Rumah Tangga Bekecai Nak Salahkan Sapa???

Salam,

hari nih, entry nih aku nak kupas sikit aper yang diperkatakan oleh Tuan ITO..sila klik SINI untuk lebih lanjutnya...okeh.

so..korang dah baca entry nyer???kalu tak baca, korang takkan paham aku yang aku nak kupas kat sini okeh...sekali lagi...sila ke SANA untuk lebih lanjutnya...

Rumah tangga bekecai nak salahkan aper ek...meh aku listkan 1 per satu..


  1. tak bersefahaman dan takder didikan agama
  2. takder toleransi sesama mereka
  3. berkahwin semata - mata nafsu dan cinta tapi tak melihat dari sudut agama
  4. berkahwin paksa..semua orang tak suka okeh...
  5. tak bertanggungjawab
  6. tak beramanah
  7. campur tangan ibu dan bapa...
  8. terburu - buru dalam membuat keputusan...
  9. tak cukup nafkah zahir
  10. tak cukup nafkah batin
  11. mungkin ader lagi...tapi aku tak listkan...sila cari sendiri...okeh :)
dan..aper kaitan nyer entry aku dengan Tuan ITO tuh??? mudah aja, kahwin bukan setakat pendidikan tetttttt..tuh..okeh...banyak lagi pekara yang perlu dipikirkan...

p.s : entry ini bukan untuk menggalakan keruntuhan rumah tangga....sila pikir dari segi positif. Perbaikilah mana - mana list diatas kiranya kalu ingin sampai ke hujung nyawa...

Kalau suka, boleh Like:) Kalau minat, boleh Komen:)

2 comments:

taliff said...

A'aa....banyak jer masalah kan, pelbagai alternatif perlu di carik...bukan hanya atas katil^^

Yutaka Mushimura said...

taliff: hahaha..tepat..

~~Kenyataan Bertulis~~

Blog kepunyaan Yutaka Mushimura atau RisingSunAwakenMoon.blogspot.com adalah blog peribadi. Semua entri yang dihasilkan adalah berkisarkan kepada pendapat peribadi semata-mata sahaja. Blog ini juga mengandungi maklumat yang dikumpulkan bagi tujuan rujukan sahaja di masa tua tuan empunya blog serta akan diabadikan sehingga ke anak cucu. Sebarang penggunaan bahan dari blog ini adalah atas risiko pengunjung sepenuhnya.

Pemilik blog tidak akan bertanggungjawab ke atas sebarang bentuk kerugian, secara langsung atau tidak dari maklumat dalam blog ini. Mohon untuk pastikan pengunjung blog ini berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen di sini sebab pemilik blog tidak akan bertanggungjawab secara langsung atau tidak langsung ke atas segala komen-komen yang diberikan oleh pengunjung. Segala komen adalah hak dan tanggungjawab pengunjung itu sendiri. Pemilik blog juga tidak menjamin ketepatan maklumat yang dipautkan dalam mana-mana entri.

Pemilik belog ini juga berhak untuk diberikan kredit sekiranya terdapat plagiat dari mana - mana entri yang telah dijadikan rujukan dengan izin. Segala aktiviti plagiat yang dirujuk tanpa keizinan adalah dilarang sama sekali.

Sekian terima kasih. Kredit untuk Jardness.com atas kenyataan di atas.



Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...