Thursday, April 21, 2011

Telur @ Sampah

Salam,

Cube korang tengok bende nih....

Klik untuk kegemokkan...Tuh Telur Asli dan Telur Palsu

dan....cube korang tengok picture nih pulak...


Sampah dan campuran cengkerang - cengkerang Telur

p.s : sekarang aku nak tanyer korang....adekah boleh aku ketegorikan Telur - Telur palsu itu sebenarnya SAMPAH....so, jangan biarkan Orang tuhhh...kasik kita Makan SAMPAH.....hahhakssss..kejam tak ayat aku....:)
Kalau suka, boleh Like:) Kalau minat, boleh Komen:)

4 comments:

cikmOt said...

jap jap...oranng tu saper ye???

Yutaka Mushimura said...

cikmot: cube tengok kat caption Telur Paslu tuh...hahhakss..dengar khabarnya telur palsu dari China...betul tak???

MisZ Aien said...

awak, gambar yg bawah skali xjelas ar..

bahaya skarang ni nak makan telur..kena hati2... :))

Yutaka Mushimura said...

miz aien: oh yer ker tak jelas...ala..tempek dari Yahoo jaaa..

pasal telur tuh betul...rase jijik lak nak makan telur...:)

~~Kenyataan Bertulis~~

Blog kepunyaan Yutaka Mushimura atau RisingSunAwakenMoon.blogspot.com adalah blog peribadi. Semua entri yang dihasilkan adalah berkisarkan kepada pendapat peribadi semata-mata sahaja. Blog ini juga mengandungi maklumat yang dikumpulkan bagi tujuan rujukan sahaja di masa tua tuan empunya blog serta akan diabadikan sehingga ke anak cucu. Sebarang penggunaan bahan dari blog ini adalah atas risiko pengunjung sepenuhnya.

Pemilik blog tidak akan bertanggungjawab ke atas sebarang bentuk kerugian, secara langsung atau tidak dari maklumat dalam blog ini. Mohon untuk pastikan pengunjung blog ini berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen di sini sebab pemilik blog tidak akan bertanggungjawab secara langsung atau tidak langsung ke atas segala komen-komen yang diberikan oleh pengunjung. Segala komen adalah hak dan tanggungjawab pengunjung itu sendiri. Pemilik blog juga tidak menjamin ketepatan maklumat yang dipautkan dalam mana-mana entri.

Pemilik belog ini juga berhak untuk diberikan kredit sekiranya terdapat plagiat dari mana - mana entri yang telah dijadikan rujukan dengan izin. Segala aktiviti plagiat yang dirujuk tanpa keizinan adalah dilarang sama sekali.

Sekian terima kasih. Kredit untuk Jardness.com atas kenyataan di atas.



Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...