Thursday, January 20, 2011

Kenali Pekara Yang Menjengkelkan Wanita

Salam sayang,

Seperti biasa, aku akan try buat lagi ilmu yang berguna hasil susulan aku mengejar ilmu dari kawan aku yang pakar giler arr pasal bab awek - awek nih....aku pon heran..tah mana la dia nih belajar bab - bab nie..nak kater kat Universiti, xde pulak....aigooooo...

So so, aper la sosok...bukan sosok lah....so dan so....cam orang korea kater...so so...baru betul...kui3x...

Soso, aku nak nak kongsikan dengan korang pulak ilmu baru yang aku pun baru tahu...ek...check it out lah kat bawah tuh...

scroll down babeh...

cantik kan si Olivia Wilde nie....hehhehe
kredit dari Yahoo Image


lagi figura si Olivia Wilde nie...cair beb..
kredit dari Yahoo Image

Pekara Yang Mengjengkelkan Wanita.

1. Bergurau Kasar Ala - Ala Pemain Ragbi Di Tengah Padang
Oleh sebab girl nie lembut hatinya, kawan aku gitau janganlah bergurau x tentu pasal, takut - takut dia termakan hati....kalu korang buat contact body cam main ragbi tak per kot....woohaaa....giler ar..sure dapat kad merah.....tetttt..

2. Cepat Naik Darah.
Lelaki nie sebenarnyer cepat naik marah dan naik hangin. kadang - kadang giler kutuk - kutuk,kritik - kritik, itik - itik (camner terlekat nama binatang nier)...dan banyak lagi ar...malas nak describe....Kan bagus kalau berkongsi pendapat, itu lagi best aper...

3. Cakap Besar
Bab nie, aku tak pasti...ade yang suka buat tak tentu pasal...kire lelaki nie syok sendiri lah kan...sampai si dia tuh korang je yang terbaik di alam semesta raya...woohaa..giler ayat tendangan pada maut aku bagi....kui3x...jangan marah naaa.

4. Suka Mengawal.
Perlu aku mengingati diri sendiri, yang wanita nih bukanlah remote control Astro yang kita boleh pegang hari - hari..dan suka - suki nak tekan mana channel yang best....channel yang best, kita layan..yang tak best kita katakan 'ke lautlah ko'.....aigooo....patutnya kene cuba memahami si dia seadanya...baru best kan..kan..

5. Ego Sebesar Matahari
Woohaa....aku tukar ayat sebesar matahari.....kalu boleh aku nak boh benda yang lagi besar dari si Gajah..Gajah x beberapa besar lah..kalu nak kompare dengan matahari kan.....bende nie pon memang sangat - sangat menjengkelkan....bab nie, korang lagi arif kot..aku x pandai nak describe...

okeh...abes....pada korang pulak..ade lagi ker pekara yang menjengkelkan kaum hawa nie...kalu ade..share untuk tontonan umum..aku pon nak tawu.....jugak...okeh....jangan terasa hati pulak...

bubuy..bebeh.

p.s: ade bende nak share kat sini????

Kalau suka, boleh Like:) Kalau minat, boleh Komen:)

10 comments:

Seimura said...

tambahan....

6- lambat.

7- buat-buat lupa.

8- sambil lewa (tak serius)

9- pentingkan diri sendiri

10- berkira

dan banyal lagi. hahahahah.

-- said...

macamana kalauuu..perempuan yang perangai camtu..

contoh.. saya ni cepat naik darah.. tak turun2 pulak tu..naikkk aje..

cane? aigoooo!!!

Yutaka Mushimura said...

seimura: woohaaa..bagus..ade tambahan point lah...best2..boleh sy gitau pulak kat kawan sy tuh..dia x abes gitua lagik...kui3x...

tq ek..thumb up :)

Yutaka Mushimura said...

CP Fida: oohh..pertanyaan Cp Fida dah diajukan pada kawan sy tuh....jawapan nyer...

teng teng teng...
















CP Fida pelulah kurangkan makan makanan berlemak dan berkelestrol tinggi...berkemungkinan besau penyakit darah tinggi akibat dari pemakanan yang tidak sihat..harap moklom...:)

sabree hussin said...

hmm semua benda buruk ni ada dekat aku la hak2

Yutaka Mushimura said...

sabree: sungguh ka???aigoooo...

phreak-id said...

Kalau aku tengok "house", aku rasa dia biasa je.

Tapi bila aku tengok Tron : Legacy, aku rasa : wow!

Dan bila aku tengok gambar yang ko letak ni, aku rasa waaaaaaaaaaaahhh

dia memang hot.. *hati cair*


Terbaru > Email Gembira 1 - Astro PVR > Nidji - Dosakah Aku > Tukar Banner/Link Dengan phreak-id

Yutaka Mushimura said...

preak: hahha..xper..xper..bak sini wajah ko pulak..aku promote sini....mane tau ade aweks- aweks pulak melekat berduyun2...dari sini

kui3x.:)

Pojiepooh Abdullah said...

Yutaka sudah penuh ilmu wanita di dada, so mesti sudah berpunya. BIla lagi nak anto kad jemputan? Heheh!

PojiePooh; Hanya Satu...

Yutaka Mushimura said...

pooh: belum berpunya...still single mingle...ader calon..untuk diterjah???

kui3x....statement berani mati...:)

~~Kenyataan Bertulis~~

Blog kepunyaan Yutaka Mushimura atau RisingSunAwakenMoon.blogspot.com adalah blog peribadi. Semua entri yang dihasilkan adalah berkisarkan kepada pendapat peribadi semata-mata sahaja. Blog ini juga mengandungi maklumat yang dikumpulkan bagi tujuan rujukan sahaja di masa tua tuan empunya blog serta akan diabadikan sehingga ke anak cucu. Sebarang penggunaan bahan dari blog ini adalah atas risiko pengunjung sepenuhnya.

Pemilik blog tidak akan bertanggungjawab ke atas sebarang bentuk kerugian, secara langsung atau tidak dari maklumat dalam blog ini. Mohon untuk pastikan pengunjung blog ini berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen di sini sebab pemilik blog tidak akan bertanggungjawab secara langsung atau tidak langsung ke atas segala komen-komen yang diberikan oleh pengunjung. Segala komen adalah hak dan tanggungjawab pengunjung itu sendiri. Pemilik blog juga tidak menjamin ketepatan maklumat yang dipautkan dalam mana-mana entri.

Pemilik belog ini juga berhak untuk diberikan kredit sekiranya terdapat plagiat dari mana - mana entri yang telah dijadikan rujukan dengan izin. Segala aktiviti plagiat yang dirujuk tanpa keizinan adalah dilarang sama sekali.

Sekian terima kasih. Kredit untuk Jardness.com atas kenyataan di atas.



Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...