Tuesday, December 14, 2010

Segmen Baru - Penubuhan Bakal - Bakal Ahli Korporat Dalam Belog Aku

Salam,

Kredit dari yahoo image

sebenarnyer, idea nih dah lama wujud dalam otak aku..sebelum 8 December 2009....nih da lepas tarikh baru aq nak updates kan......semuanyer ade sebab dan sgt berkait rapat dengan tarikh tuh. memang just tunggu masa saja. Korang pernah dengar pasal penubuhan sesebuah syarikat Gah kan..cam Gamuda Berhad, Sunway Berhad, TNB Berhad, MISC Berhad ect. haaa..kalu korang nak tawu, aku nak bertranformasikan belog aku menjadi ala - ala syarikat gahlah. 

sebelum nak wujudkan syarikat Gah, kene ade ahli sebanyak 50 orang tawu...so, sekarang follower aku ade 45 orang sahaja. tinggal lagi 5 ahli korporat yang bakal menjayakan Belog aq.

So, dengan kata lain, korang secara automatis menjadi ahli korporat syarikat belog aku secara langsung. Dan, yang paling bestnyer......

haaa..nnati aku gitawu korang. Ape yang bestnyer jadi ahli korporat syarikat belog aq. Oh, yer, aku pon jadi follower belog aku sendiri........so, aku pon jadi ahli korporat gak.....

Meeting pertama kali penubuhan syarikat belog aku akan start bila tepat2 ade 50 orang ahli korporat.


ade bran nak jadi ahli korporat belog aku???

sedia untuk diwartakan nanti dan jumpe dalam meeting pertama. soalan, sila gitau dalam komen kalu ader....tq ek..hehehhe

2 comments:

Eda Latiff said...

meeting?...erkk...x suke!!

mee eating suke la..muahaha..=)
'just joking...;-)

Yutaka Mushimura said...

segment nie just nak tgk ade reaction x...

kalu xder....kenela tukar segment len....

hehhe..xper..enjoy..mee eeting...tuh pon bleh gop..wohaaa...

~~Kenyataan Bertulis~~

Blog kepunyaan Yutaka Mushimura atau RisingSunAwakenMoon.blogspot.com adalah blog peribadi. Semua entri yang dihasilkan adalah berkisarkan kepada pendapat peribadi semata-mata sahaja. Blog ini juga mengandungi maklumat yang dikumpulkan bagi tujuan rujukan sahaja di masa tua tuan empunya blog serta akan diabadikan sehingga ke anak cucu. Sebarang penggunaan bahan dari blog ini adalah atas risiko pengunjung sepenuhnya.

Pemilik blog tidak akan bertanggungjawab ke atas sebarang bentuk kerugian, secara langsung atau tidak dari maklumat dalam blog ini. Mohon untuk pastikan pengunjung blog ini berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen di sini sebab pemilik blog tidak akan bertanggungjawab secara langsung atau tidak langsung ke atas segala komen-komen yang diberikan oleh pengunjung. Segala komen adalah hak dan tanggungjawab pengunjung itu sendiri. Pemilik blog juga tidak menjamin ketepatan maklumat yang dipautkan dalam mana-mana entri.

Pemilik belog ini juga berhak untuk diberikan kredit sekiranya terdapat plagiat dari mana - mana entri yang telah dijadikan rujukan dengan izin. Segala aktiviti plagiat yang dirujuk tanpa keizinan adalah dilarang sama sekali.

Sekian terima kasih. Kredit untuk Jardness.com atas kenyataan di atas.



Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...