Thursday, December 16, 2010

Preview Movie | My Soul To Take

Salam sayang berseri - seri,

hari ni, aku nak share dengan korang preview citer omputih MY SOUL TO TAKE...woohaaa..pada aku memang kencanglah citer nih weh..ceritanya pon ade kesinambungan...dan plot yang menarik gitu...tuh pendapat akulah ek.....

xper..xper..yang penting aku nak abadikan segala cerita movies yang aku tengok...korang yang xtengok citer nih leh usha preview siket2 pasal citer nih kat bawah...

Kredit dari yahoo Image

Okies lah. So, citer nih bermula sebelum kewujudan 7 orang budak yang pada waktu tuh dilahirkan sama waktu dengan tertangkapnyer si Pembunuh Kejam, The RIPPER. citer nih memang citer pasal orang sakit mental, men bunuh - bunuh orang...sgt2 BADD. Tuh kawan aku katerlah...

so, nak dijadikan citer mase The Ripper tuh kene tangkap, 7 baby nih dilahirkan serentak....secara PRAMATANG..bende pramatang tuh....maybe len kali aku kene panggil consultant Ibu Mengandung untuk terangkan.....hehhehe....jap..jap..aku nak tinggalkan monitor.....

okies...sambung balik...pastuh, lepas 16 tahun, citer pasal The Ripper nih muncul balik. Dan yang paling bestnyer, salah 1 anak The Ripper tuh sebenarnyer tergolong dalam 7 orang tuh tadi....giler ar weh...dah dekat separuh citer baru tawu...huhuhuhuhu....

tapi citer nih aku ingatkan cam yang aku pikir..rupernyer memang jauh meleset..lepas satu ,satu meleset....giler ar weh. Pandai gilos hilioz pengarah dia wat citer nih...

~~~Teruja ~~~

soo....camne nak tawu ending citer menarik nih.....jom pakat tengok kat wayang...memang best weh..siap jerit2...janji enjoy..aku pon happy lah.....tgk citer nih....

p.s : pada ko, kawan aku yang pakai join sekaki tgk citer nih, ko memang terbaekkk....sgt2 best berpeluang keluar dengan ko...aku terharu......:)




0 comments:

~~Kenyataan Bertulis~~

Blog kepunyaan Yutaka Mushimura atau RisingSunAwakenMoon.blogspot.com adalah blog peribadi. Semua entri yang dihasilkan adalah berkisarkan kepada pendapat peribadi semata-mata sahaja. Blog ini juga mengandungi maklumat yang dikumpulkan bagi tujuan rujukan sahaja di masa tua tuan empunya blog serta akan diabadikan sehingga ke anak cucu. Sebarang penggunaan bahan dari blog ini adalah atas risiko pengunjung sepenuhnya.

Pemilik blog tidak akan bertanggungjawab ke atas sebarang bentuk kerugian, secara langsung atau tidak dari maklumat dalam blog ini. Mohon untuk pastikan pengunjung blog ini berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen di sini sebab pemilik blog tidak akan bertanggungjawab secara langsung atau tidak langsung ke atas segala komen-komen yang diberikan oleh pengunjung. Segala komen adalah hak dan tanggungjawab pengunjung itu sendiri. Pemilik blog juga tidak menjamin ketepatan maklumat yang dipautkan dalam mana-mana entri.

Pemilik belog ini juga berhak untuk diberikan kredit sekiranya terdapat plagiat dari mana - mana entri yang telah dijadikan rujukan dengan izin. Segala aktiviti plagiat yang dirujuk tanpa keizinan adalah dilarang sama sekali.

Sekian terima kasih. Kredit untuk Jardness.com atas kenyataan di atas.



Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...