Tuesday, November 16, 2010

Menarik Nafsu Keliling

Salam, entry nih aq dapat dari kawan aq melalui email...

leh la di share kan.....heheh...jom tgk..mane tau korang berkenang untuk bawak gi shoping2...

~~dengan penuh kebanggaan gitu...~~


















aq ingat nak bawak yg bag kepala tuh...cam real lak aq tk...siap lutsinar lagi....wooohaaa!!!!

baru lepas membunuh orang.....:)

~~~har har har har~~

12 comments:

LiErOSe~QiEmi said...

dah ada ke beg camni kat malaysia???

Anonymous said...

fatian athiea malas nak sign up :

sriez ada y mnakutkan..
tp ad gak y lawak..
cumil g2..

ko kalau y seram2 ske sgt la

tia said...

smart gylerrr! :)

wawa said...

a'ah lah entry yang tersama..
hee~~

Yutaka Mushimura said...

CP Bunga: kalu ader...inyaAllah sy bawak...woohaaaa!!!

Yutaka Mushimura said...

Tya: hohohoho..cam tawu ja minat aq ek.....ko suker yg maner..yang gigit tangan tuh suker gok??

Yutaka Mushimura said...

wawa: entry yang dok2 buat..tibe2 ade same entry..best..kiter serupa..kita serupa...

~~~lalalalalal~~

Yutaka Mushimura said...

tia: eh, ade 2 org TYA dan TIA....aigooo....sila baca dgn teliti...

em, tia, nak aq belikan ko mane 1, bukan 234 pasang ek...wooohaaa!!!

hafidzah hafidz said...

woww! 1st time tengok..hoho

Yutaka Mushimura said...

Hafizah Red Kebaya: woohaaa!!!kalu ader...bleh a beli buat showing kt shoping komplex...

heheheh:)

taliff said...

Yutaka, betullah...samerlah pulok...huhuh

Yutaka Mushimura said...

hhahaha....xper...jom berbeloging dengan happy...

wohhaaa...;)

~~Kenyataan Bertulis~~

Blog kepunyaan Yutaka Mushimura atau RisingSunAwakenMoon.blogspot.com adalah blog peribadi. Semua entri yang dihasilkan adalah berkisarkan kepada pendapat peribadi semata-mata sahaja. Blog ini juga mengandungi maklumat yang dikumpulkan bagi tujuan rujukan sahaja di masa tua tuan empunya blog serta akan diabadikan sehingga ke anak cucu. Sebarang penggunaan bahan dari blog ini adalah atas risiko pengunjung sepenuhnya.

Pemilik blog tidak akan bertanggungjawab ke atas sebarang bentuk kerugian, secara langsung atau tidak dari maklumat dalam blog ini. Mohon untuk pastikan pengunjung blog ini berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen di sini sebab pemilik blog tidak akan bertanggungjawab secara langsung atau tidak langsung ke atas segala komen-komen yang diberikan oleh pengunjung. Segala komen adalah hak dan tanggungjawab pengunjung itu sendiri. Pemilik blog juga tidak menjamin ketepatan maklumat yang dipautkan dalam mana-mana entri.

Pemilik belog ini juga berhak untuk diberikan kredit sekiranya terdapat plagiat dari mana - mana entri yang telah dijadikan rujukan dengan izin. Segala aktiviti plagiat yang dirujuk tanpa keizinan adalah dilarang sama sekali.

Sekian terima kasih. Kredit untuk Jardness.com atas kenyataan di atas.



Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...