Thursday, October 7, 2010

Lelaki Vs Pompuan



Salam semenanjung Malaya....

emm....maybe xde org sabah-an or sarawak-an, follow belog "dush!!dush!!" aq tuh kan????

~~betul aper....~~~

arinih baru aq terperasan kepelikkan senarai belog aq yang ke 20 dan ke 21....

mari aq presentkan list follower aq setakat nih.....cube korang tengok naper follower aq yang ker 20 dan ke 21 tuh sayang jauh...................


~~~jauhhhh sangat kan....~~~
jauh cam seribu tahun kan...

dan yang paling aq pelik lagi - lagi pelik, follower yang ke 20 aq tu dianggap menjadi follower aq yang ke 1???apakah maksudnyer???

TAHNIAH KEPADA FOLLOWER AQ YANG KE 20

Adakah follower aq yang ke 20 tu dah follow belog ni sebelum tuan punyer belog register???

yang penting..aq semakin teruja dgn semua orang follower aq. Follower aq yang ke 20 punyer belog. korang nak usha, pergilah kesana yer...opsss...jgn luper sewa sekali aq punyer pelampung.......sebelum singgah di sinun....

Follower ke 20 - Nasriq

Follower ke 21 - Violet ~~~Mane nak cari belog ko nih???Violet, dimana kamuk???

ok...dahdah...nak muntah ijau jap....

Tajuk x de kene mengena dgn cerita aq kan.......

~~kachak~~

1 comments:

Nasriq said...

wajib ker war-war kan???
siap nama penuh lak tu...

wuaaaa...abis la...pecah dah kerahsian...

huhuhu...fidapanda...help me....

~~Kenyataan Bertulis~~

Blog kepunyaan Yutaka Mushimura atau RisingSunAwakenMoon.blogspot.com adalah blog peribadi. Semua entri yang dihasilkan adalah berkisarkan kepada pendapat peribadi semata-mata sahaja. Blog ini juga mengandungi maklumat yang dikumpulkan bagi tujuan rujukan sahaja di masa tua tuan empunya blog serta akan diabadikan sehingga ke anak cucu. Sebarang penggunaan bahan dari blog ini adalah atas risiko pengunjung sepenuhnya.

Pemilik blog tidak akan bertanggungjawab ke atas sebarang bentuk kerugian, secara langsung atau tidak dari maklumat dalam blog ini. Mohon untuk pastikan pengunjung blog ini berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen di sini sebab pemilik blog tidak akan bertanggungjawab secara langsung atau tidak langsung ke atas segala komen-komen yang diberikan oleh pengunjung. Segala komen adalah hak dan tanggungjawab pengunjung itu sendiri. Pemilik blog juga tidak menjamin ketepatan maklumat yang dipautkan dalam mana-mana entri.

Pemilik belog ini juga berhak untuk diberikan kredit sekiranya terdapat plagiat dari mana - mana entri yang telah dijadikan rujukan dengan izin. Segala aktiviti plagiat yang dirujuk tanpa keizinan adalah dilarang sama sekali.

Sekian terima kasih. Kredit untuk Jardness.com atas kenyataan di atas.



Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...