Tuesday, August 24, 2010

Milik Siapakah Hati Ini....(Mercun Ini....)


Salam sayang - sayang kt korang,

hari nih aq nak cerita pasal sebuah lagu Sudirman - Milik Siapakah Hati Ini....wahhh..ini sebuah lagu tangkap leleh nih...korang yg tengah menjiwang - jiwang 24 karat tuh leh la layan...kan??kan??kan??

~~~heheheheh~~~

yang penting, lagu nih memang buat korang mengimbau balik zaman kegemilangan Sudirman. betul x? siap Allahyarham Sudirman buat produk sendiri lagi...huh...hebat....artis sekarang nih ade gak yang buat produk sendiri, aigoo..x ingatlah aq nak senaraikan...terlalu banyak.

~~korang kan pandai pasal gosip - gosip nih~~

~~macam lah aq x tau korang dah khatam berape Jilid Mangga, Variasi, Gosip itu ini....~~

~~heheheh....korang memang expert bab nih..~~

emmm, berbalik pada tajuk asal, meh aq ubahkan tajuk lagu Sudirman nih ek. Kipas Susah Mati Sudirman jangan marah ek...jom convertkan tajuk kepada...

~~Milik Siapakah Mercun Ini...~~

kah3x...lawak x??ini isu semasa yg terjadi musim ramadhan kat Malaysia. sebuah bumi indah permai....Tanjung Permai (nih pon tajuk lagu mase aq kecik2 dulu kt sekolah)....hehhehe.

kes nih kire havoc gak lah siap melambung - lambung sampai atas pokok pulak...wahhh..teruja betul sampai melambung. ini memang kes yang ganas tahap 18 SG.

Sekarang nih polis still cari n buat siasatan terperinci pasal mercun nih adalah kepunyaan siapa...Hope x lame lah ek.

Kredit untuk Fotopage

~~aja - aja Fighting!!!!kt polis Terengganu~~

korang leh baca ek kt Online Utusan...

~~hollahhh~~

2 comments:

Bella Enveeus said...

igt lg dulu zaman kanak2 main bunga api bongok2 tu... pernah juga my dad beli yg boleh keluar payung terjun.. haha.. that was fun.. but takde la plak sampai meletup melambung2 atas pokok.. haih...

ENVEEUS.COM First Contest!

Yutaka Mushimura said...

heheeh..
~~sy gak teringat wk2 dulu - dulu

~~agknyer diorg sekrang nih x cm kite kot...

~~Kenyataan Bertulis~~

Blog kepunyaan Yutaka Mushimura atau RisingSunAwakenMoon.blogspot.com adalah blog peribadi. Semua entri yang dihasilkan adalah berkisarkan kepada pendapat peribadi semata-mata sahaja. Blog ini juga mengandungi maklumat yang dikumpulkan bagi tujuan rujukan sahaja di masa tua tuan empunya blog serta akan diabadikan sehingga ke anak cucu. Sebarang penggunaan bahan dari blog ini adalah atas risiko pengunjung sepenuhnya.

Pemilik blog tidak akan bertanggungjawab ke atas sebarang bentuk kerugian, secara langsung atau tidak dari maklumat dalam blog ini. Mohon untuk pastikan pengunjung blog ini berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen di sini sebab pemilik blog tidak akan bertanggungjawab secara langsung atau tidak langsung ke atas segala komen-komen yang diberikan oleh pengunjung. Segala komen adalah hak dan tanggungjawab pengunjung itu sendiri. Pemilik blog juga tidak menjamin ketepatan maklumat yang dipautkan dalam mana-mana entri.

Pemilik belog ini juga berhak untuk diberikan kredit sekiranya terdapat plagiat dari mana - mana entri yang telah dijadikan rujukan dengan izin. Segala aktiviti plagiat yang dirujuk tanpa keizinan adalah dilarang sama sekali.

Sekian terima kasih. Kredit untuk Jardness.com atas kenyataan di atas.



Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...