Saturday, June 19, 2010

Best ke masuk Uninversiti balik???


~~~~mencari ilmu biarlah sampai ke negeri China~~~~



Wahhh...sangat bermakna slogan n pepatah nih....(sangat teruja sebenarnye)
korang boleh membayangkan aq sedang bergelek - gelek seperti Sinchan sebab teruja

~~~~lalalala~~~~~
Oh ye.aq cadangkan korang masuk universiti ramai - ramai. Kenape aq cakap camtuh, meh korang tgk sebab - sebab yang korang akan rase teruja:
1. Lelaki akan diangap seksi bile dah makin "inteligent"
2. Lelaki akan dianggap lebih bermutu, mantop lah tuh.
3. Lelaki semakin sikit dalam university nih.
4. Banyak bunga - bunga, kite sebagai serangga bleh la merayap buat pilihan.
5. Lelaki dapat menjamin masa depan.
6. Langkah lelaki lebih bermakna dari perempuan.

~~~biler la aq leh sampai universiti nih???~~~
Oh ye..kepade yg nak komen, merapu meraban kat sini sila- silakan lah menapak kat

TEPI PANTAI BIRU AIR LAUT NI...

(aq x marah naaaaa...aqqq soookaaaaa lagu haangggpaa....naaaa)
~~~~~~~lagu Sua Sue Da Morning~~~~

~~~~~~~~ZEEEEhaaaaaaaa~~~~~~~~

7 comments:

Anonymous said...

xpyh smpi negara china..m'sia byk tmpt blh bljr

Yutaka Mushimura said...

betul.betul.Betul

~~menjawab gaya UPIN IPIN.~~~

wawa said...

jap,jap...sgt setuju point nie..

*. Banyak bunga - bunga, kite sebagai serangga bleh la merayap buat pilihan.....


~~pilih jgn x pilih..hee~~

Yutaka Mushimura said...

kah3x...
tuh pon oklah...jadi serangga...

PS: bunga2 kat luar sane pon kene pastikan kelopaknye tetap harum mekar n tunggu la si putera serangga yg suke bau haruman tu datang ek..

~~~~muamuamuamua~~~~

~~~~pilihan tetap berada ditangan masing -masing~~~~

~~ohh bukan di hati masing2~~~

~~~hohohoho~~(gaya gelak cikgu sinchan ) ~~~~~

wawa said...

wahh..pandai betul berkata-kata..
hee~~


~~harap serangga yg hinggap tu serangga yg baik..kan,kan,kan~~

Yutaka Mushimura said...

betul..
betul...betul...

wawa mesti jadikan diri sekuntum

~~MAWAR MERAH YANG BERBAU HARUM~~

nanti adela serangga yg baik mari..

Untung2 ade RAMA - RAMA yg kunjung...

SYAKIRA said...

universiti mana erk yg awk nk pg tuh?
cantik la..=)

~~Kenyataan Bertulis~~

Blog kepunyaan Yutaka Mushimura atau RisingSunAwakenMoon.blogspot.com adalah blog peribadi. Semua entri yang dihasilkan adalah berkisarkan kepada pendapat peribadi semata-mata sahaja. Blog ini juga mengandungi maklumat yang dikumpulkan bagi tujuan rujukan sahaja di masa tua tuan empunya blog serta akan diabadikan sehingga ke anak cucu. Sebarang penggunaan bahan dari blog ini adalah atas risiko pengunjung sepenuhnya.

Pemilik blog tidak akan bertanggungjawab ke atas sebarang bentuk kerugian, secara langsung atau tidak dari maklumat dalam blog ini. Mohon untuk pastikan pengunjung blog ini berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen di sini sebab pemilik blog tidak akan bertanggungjawab secara langsung atau tidak langsung ke atas segala komen-komen yang diberikan oleh pengunjung. Segala komen adalah hak dan tanggungjawab pengunjung itu sendiri. Pemilik blog juga tidak menjamin ketepatan maklumat yang dipautkan dalam mana-mana entri.

Pemilik belog ini juga berhak untuk diberikan kredit sekiranya terdapat plagiat dari mana - mana entri yang telah dijadikan rujukan dengan izin. Segala aktiviti plagiat yang dirujuk tanpa keizinan adalah dilarang sama sekali.

Sekian terima kasih. Kredit untuk Jardness.com atas kenyataan di atas.



Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...