Monday, May 23, 2011

Lu, Bukit dan Mati

Salam,

kredit kat Yahoo Image

sambungan dari kejadian Tanah Runtuh semalam...klik SINI untuk tau lebih lanjutnyerrr...

oh yer...aku pun nak buat entry ala - ala sokongan buat entry TK....klik SINI untuk tau lebih lanjutnyerrr....

dan..aku nak kaitkan dengan filem KONGSI - LU LANGSI LU MATI.....sebab ari Sabtu tuh layan cerita nih..

hahahaha....

p.s : taknak cakap banyak, aku rase ader panduan pembangunan tanah tinggi, dan aku rase Universiti pun ade ajar subjek Enviroment Impact Assesment (EIA)...tapi, kenaperlah agaknyer still nak kacau bukit suka hati, memang lah korang punya tanah sendiri....tapi still tak ingat diri nyawa berada dihujung tanduk.....

p.s : sudah - sudahlah salahkan sesiapa....ayuh bangun dan marilah sama- sama rapatkan barisan dan bekerjasama.....

wonderpet, kami tak kuat dan kami tak besar,dengan kerjasama....semua jadi mudah.....kan..kan..kan...


dan aku nak buat 3 wording jaa....mungkin korang boleh ingat....kan..kan

Lu...
Bukit....
dan
Mati...


Kalau suka, boleh Like:) Kalau minat, boleh Komen:)

0 comments:

~~Kenyataan Bertulis~~

Blog kepunyaan Yutaka Mushimura atau RisingSunAwakenMoon.blogspot.com adalah blog peribadi. Semua entri yang dihasilkan adalah berkisarkan kepada pendapat peribadi semata-mata sahaja. Blog ini juga mengandungi maklumat yang dikumpulkan bagi tujuan rujukan sahaja di masa tua tuan empunya blog serta akan diabadikan sehingga ke anak cucu. Sebarang penggunaan bahan dari blog ini adalah atas risiko pengunjung sepenuhnya.

Pemilik blog tidak akan bertanggungjawab ke atas sebarang bentuk kerugian, secara langsung atau tidak dari maklumat dalam blog ini. Mohon untuk pastikan pengunjung blog ini berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen di sini sebab pemilik blog tidak akan bertanggungjawab secara langsung atau tidak langsung ke atas segala komen-komen yang diberikan oleh pengunjung. Segala komen adalah hak dan tanggungjawab pengunjung itu sendiri. Pemilik blog juga tidak menjamin ketepatan maklumat yang dipautkan dalam mana-mana entri.

Pemilik belog ini juga berhak untuk diberikan kredit sekiranya terdapat plagiat dari mana - mana entri yang telah dijadikan rujukan dengan izin. Segala aktiviti plagiat yang dirujuk tanpa keizinan adalah dilarang sama sekali.

Sekian terima kasih. Kredit untuk Jardness.com atas kenyataan di atas.



Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...