Friday, September 24, 2010

S.O.S - Apekah????


Salam,

S.O.S.....benatang ape tuh???

Meh aq x-plain@x-padang (bahase melayu baku) mai kat korang....bende ni adelah 1 permainan mase aq kecik - kecik dulu...sampai aq teringat kisah - kisah kegemilangan dan kemunduran aq zaman darjah 1, 2, 3.

Permainan nih senang ja. Cara - caranya ialah:

~~Credit dari Yahoo Image
  1. Sediakan kertas matematik kotak - kotak kecik tau. lagi kecik lagi bagus....semua tuh penting untuk melatih pergerakan anak mata korang yang sedang pening -pening lalat tuh.
  2. Sediakan pen hitam or putih. Putih???kalu ade pen nih sure lah dia akan kalahnyer...
  3. Sediakan pen yang seswai dengan jiwa korang berdua, nak main multimedia or multiplayer pon bleh, kenelah stanby 3 batang pen yang warna berbeza....
  4. Baling la dadu or lip lap lip lap anak mami untuk choose sape yang start dulu.
  5. Pihak pemain mestilah pandai menulis, kalu bagi pen tp x reti menulis 3 perkataan nih (S,O dan S) baik korang x yah men. Menghabihkan boras ja....
  6. So, pemain mestilah menulis perkataan (S,O dan S) untuk korang menang. yang penting 3 pekataan tuh mestilah warna yang sama. Bukan men amek or kongsi dgn player len.
  7. Sape dulu yang berjaya melengkapkan perkataan (S.O.S), dia menang lah....tuh pon aq nak gitau....ker...
  8. Aigoooo.....Ha, last but not least, happy game tonite.
Sekarang korang bleh main....dengan your hubby, your lover, your bf/gf.....

p/s: jangan korang ajak main bende len pulak....ape2 aq x tanggung ek....heheheheheh.

p/s: sok2 aq share xtiviti permainan aq semase kecil2 lak...

0 comments:

~~Kenyataan Bertulis~~

Blog kepunyaan Yutaka Mushimura atau RisingSunAwakenMoon.blogspot.com adalah blog peribadi. Semua entri yang dihasilkan adalah berkisarkan kepada pendapat peribadi semata-mata sahaja. Blog ini juga mengandungi maklumat yang dikumpulkan bagi tujuan rujukan sahaja di masa tua tuan empunya blog serta akan diabadikan sehingga ke anak cucu. Sebarang penggunaan bahan dari blog ini adalah atas risiko pengunjung sepenuhnya.

Pemilik blog tidak akan bertanggungjawab ke atas sebarang bentuk kerugian, secara langsung atau tidak dari maklumat dalam blog ini. Mohon untuk pastikan pengunjung blog ini berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen di sini sebab pemilik blog tidak akan bertanggungjawab secara langsung atau tidak langsung ke atas segala komen-komen yang diberikan oleh pengunjung. Segala komen adalah hak dan tanggungjawab pengunjung itu sendiri. Pemilik blog juga tidak menjamin ketepatan maklumat yang dipautkan dalam mana-mana entri.

Pemilik belog ini juga berhak untuk diberikan kredit sekiranya terdapat plagiat dari mana - mana entri yang telah dijadikan rujukan dengan izin. Segala aktiviti plagiat yang dirujuk tanpa keizinan adalah dilarang sama sekali.

Sekian terima kasih. Kredit untuk Jardness.com atas kenyataan di atas.



Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...